

















AEG električni štednjak set EES33101ZM, s izvlačenjem za pečenje, multifunkcionalni štednjak


















592.75 € Izvorna cijena bila je: 592.75 €.339.15 €Trenutna cijena je: 339.15 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
Nehrđajući čelik sa zaštitom od otisaka prstiju |
Ime proizvoda |
EES33101ZM |
Set koji se sastoji od |
HE604062XB ugradbena ploča za kuhanje |
Boja |
u boji nehrđajućeg čelika |
Ime modela |
EES33101ZM 949 723 469 |
Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh |
0,93 kWh |
Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh 0,81 kWh |
0,81 kWh |
Broj mjesta za kuhanje |
1 |
Izvor topline po prostoru za kuhanje |
električni |
Volumen pećnice po prostoru za kuhanje |
72 litre |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A (A+++ do D) |
Vrsta ploče za kuhanje |
Električni |
Promjer zona za kuhanje |
2 x 14,5 cm |
Vrste grijanja |
Odmrzavanje (ventilator) |
uključena opskrba |
1 kombinirana rešetka |
Visina pećnice |
59,4 cm |
Široka pećnica |
59,4 cm |
Duboka pećnica |
56,8 cm |
Visina ploče za kuhanje |
3,8 cm |
Široka ploča za kuhanje |
57,6 cm |
Širina pećnice minimalna |
56 cm |
Visina niše pećnice minimalna |
57,8 cm |
Maksimalna visina pećnice |
59 cm |
brend |
AEG |
energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti |
A |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Klasa energetske učinkovitosti A (A+++ do D)
- 6 vrsta grijanja
- Sustav vrućeg zraka – Ravnomjerna raspodjela topline u prostoru za kuhanje
- Vanjska vrata sigurna na dodir – nema opasnosti od opeklina
- Zona za kuhanje s dva kruga – za različite veličine lonaca i posuda. Štedi energiju
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.