






AEG FAV55BVI3P 7000 GlassCare / Potpuno integrirana perilica posuđa 60 cm / AirDry – savršeni rezultati sušenja / Košara za pribor za jelo / QuickSelect zaslon







1,536.00 € Izvorna cijena bila je: 1,536.00 €.424.15 €Trenutna cijena je: 424.15 €. sa PDV
Težina | 39 kg |
---|---|
Značajke |
EcoLine – Naši energetski najučinkovitiji uređaji |
Performanse |
Broj mjesta za jelo u Eco programu: 13 |
Podaci o uređaju |
Duljina kabela (m): 16 |
Energetske vrijednosti |
Klasa energetske učinkovitosti: C |
Tehnički podaci |
Broj proizvoda (PNC) : 911 434 767 |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
AEG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 911434767
SoftSpikes i SoftGrips: Sigurno držanje za vaše naočale.
Staklene stabljike se mogu lako pričvrstiti u patentirane SoftGrip stezaljke. A gumeni SoftSpikes u gornjoj košari sprječavaju klizanje čaša. To štiti rub čaše i gotovo onemogućuje prevrtanje vaših čaša.
QuickSelect: Personalizirana kontrola vremena.
Samo jednim dodirom prsta možete odrediti koliko dugo bi ciklus ispiranja trebao trajati. Pomoću Ecometra možete vidjeti koliko je ekološki prihvatljiv odabrani program čišćenja. Odaberite između pet razina sporijih, energetski učinkovitijih programa ili bržih, energetski učinkovitijih programa.
Satelitska prskalica: Manja potrošnja vode.
Dvostruko rotirajuća prskalica nudi do tri puta bolju pokrivenost prskanjem. Fina raspodjela vodenog prskanja doseže svaki kutak. Tvrdokorna prljavština se lakše uklanja, a istovremeno se štedi voda.
TimeBeam: Prikaz preostalog vremena.
Preostalo vrijeme ispiranja projicira se na pod u suptilnom svjetlu. Tako uvijek znate kada je stroj gotov.
LED unutarnja rasvjeta: Izdržljiva i energetski učinkovita.
Zahvaljujući LED unutarnjoj rasvjeti, imate optimalnu vidljivost prilikom punjenja i pražnjenja – posebno ako se vaša perilica posuđa nalazi u tamnom dijelu kuhinje.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.