





AEG FD595BV 6000 SatelliteClean® / potpuno integrirana perilica posuđa 60 cm / AirDry – savršeni rezultati sušenja / MaxiFlex ladica za pribor za jelo / QuickSelect zaslon






1,225.00 € Izvorna cijena bila je: 1,225.00 €.424.15 €Trenutna cijena je: 424.15 €. sa PDV
Težina | 41 kg |
---|---|
Značajke |
ÖKO FAVORIT perilica posuđa s AirDry tehnologijom |
Performanse |
Broj posuđa u Eko programu: 14 |
Podaci o uređaju |
Duljina kabela (m): 1,5 |
Energetske vrijednosti |
Razred energetske učinkovitosti: D |
Tehnički podaci |
Broj proizvoda (PNC) : 911 536 573 |
brend |
AEG |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 911536549
Ruka za prskanje s dvostrukom rotacijom pruža do tri puta bolju pokrivenost prskanjem. Fina raspodjela raspršene vode dopire do svakog kuta. Tvrdokorna prljavština se lakše uklanja, a istovremeno se štedi voda.
Fleksibilna ladica za pribor za jelo nudi dovoljno prostora, čak i za glomazni kuhinjski pribor. Ikone na ladici pomažu vam da sortirate stvari. To znači da svaki dio nalazi pravo mjesto i može se učinkovito očistiti – od kutlače za juhu do noža za kruh.
Dodirom prsta možete odlučiti koliko dugo ciklus ispiranja treba trajati. Pomoću ekometra možete vidjeti koliko je odabrani program čišćenja ekološki prihvatljiv. Birajte između sporijih, ali energetski učinkovitijih programa ili bržih programa s većom potrošnjom u pet razina.
Dok je program pranja u tijeku, crvena točka se projicira na pod. Kada program završi, točka će se pojaviti zelena. To znači da uvijek znate je li ciklus ispiranja završen, čak i ako ste odabrali posebno tihi program pranja.
U zadnjih 10 minuta završne faze ciklusa pranja, vrata se malo otvaraju zbog prirodnog protoka zraka koji se stvara, posuđe se suši bez mrlja. Nakon što je program završen, sve se može pospremiti bez potrebe za dugotrajnim sušenjem.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.