





699.00 € Izvorna cijena bila je: 699.00 €.407.15 €Trenutna cijena je: 407.15 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Tehnički podaci |
Automatsko isključivanje: Ne morate se sjetiti isključiti perilicu kada završi s pranjem. Funkcija automatskog isključivanja isključuje perilicu nakon pranja. Nema nepotrebnog rasipanja električne energije. Štedite novac, a istovremeno je dobro za okoliš! |
Performanse |
Broj standardnih omotnica: 9 |
Montaža |
Ugradnja: za podkonstrukciju |
Energija |
Energetski razred: E |
Ostalo |
Broj proizvoda (PNC) : 911 084 028 |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
AEG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 911054057
Do tri puta bolja pokrivenost bez upotrebe dodatne vode
Čak se i gusto natrpano ili veće posuđe temeljito pere u perilici posuđa 6000 SatelliteClean®. Inovativna prskalica pruža tri puta bolju pokrivenost prskanjem i jamči čistoću u svakom kutku.
SatelliteClean®. Učinkovito pranje posuđa. Bez upotrebe dodatne vode
Čak i gusto nabijeno ili veće posuđe temeljito se čisti SatelliteClean®-om. Inovativna prskalica jamči čišćenje u svakom kutu. Tri puta bolja pokrivenost prskanjem osigurava fantastične rezultate na svim površinama.
Prostor gdje vam je potreban: Gornja košara s podesivom visinom
Lako stvorite više prostora na vrhu ili dnu s gornjom košarom podesivom po visini. Jednostavno uhvatite ručku s obje strane gornje košare i lagano povucite prema gore kako biste podigli ili spustili jednu ili obje strane.
Uklanja više od 99,9999% bakterija i virusa*
ExtraHygiene vam pruža maksimalno čišćenje s higijenskom njegom. S ExtraHygiene, završna faza ispiranja zagrijava se do 69 °C i održava temperaturu najmanje 10 minuta kako bi dezinficirala vaše posuđe i uklonila više od 99,9999 % bakterija i virusa*.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.