























749.00 € Izvorna cijena bila je: 749.00 €.466.65 €Trenutna cijena je: 466.65 €. sa PDV
Težina | 65 kg |
---|---|
Boja prednje strane |
Crni nehrđajući čelik |
Bočne ploče u boji |
Crna |
Zemlja proizvodnje |
Proizvedeno u Europi |
oprema |
AdaptTech |
Upute za sastavljanje |
Spremno za spajanje sa Schuko utikačem |
Glavne značajke |
Stalak za boce FastFreeze |
Daljnje prednosti |
AdaptTech |
Naziv modela |
NRK620B61BX4OT |
Godišnja potrošnja energije |
124 kWh |
Vrijeme skladištenja u slučaju prekida |
10 sati |
Kapacitet zamrzavanja u 24 sata |
10 kg |
Klimatski razred |
SN, N, ST, T |
Kapacitet odjeljaka hladnjaka |
235 l |
Volumen odjeljaka za zamrzavanje |
96 litara |
Ukupni volumen |
331 litara |
Klasa emisije buke u zraku |
B |
Emisije buke u zraku |
35 dB(A) |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
B (od A do G) |
Zaslon s indikatorom temperature |
na vratima |
signal upozorenja |
Vrata otvorena |
Vrsta operacije |
Senzorske tipke |
Broj mjesta za pohranu |
5 kom. |
Broj polica s podesivom visinom |
5 |
Broj polica na vratima |
4 |
Broj rashladnih ladica |
2 |
Vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
Vrsta prikaza temperature |
digitalni |
Broj ladica zamrzivača |
3 |
Dodatne funkcije odjeljka za zamrzavanje |
Funkcija brzog zamrzavanja |
Vrsta instalacije |
samostojeći |
Visina |
200 cm |
Širina |
60 cm |
dubina |
59,2 cm |
Proces odmrzavanja |
automatski |
brend |
Gorenje |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Bilo da se radi o ribi/mesu ili povrću/voću – vi odlučujete putem podesivog Convert FreshZone-a.
- Nema više odmrzavanja zahvaljujući NoFrost Plusu
- konstantna temperatura u hladnjaku uz pomoć AdaptTecha
- Inverterski kompresor – stabilan, tih i izdržljiv motor
- CrispZone s kontrolom vlažnosti za dulju svježinu vaše hrane
NoFrost Plus
Nema više zamornog odmrzavanja.
Jedan od najboljih sustava hlađenja na tržištu, ugrađen u odjeljak za zamrzavanje, sprječava nakupljanje leda i inja, održavajući nisku potrošnju energije. To optimizira kapacitet pohrane i eliminira potrebu za odmrzavanjem i čišćenjem unutrašnjosti. Nadalje, smrznuta hrana se ne lijepi, što održava svu hranu urednom i čistom u zamrzivaču.
Inverterski kompresor
Stabilni, tihi i izdržljivi:
Inverterski kompresori su tiši, izdržljiviji i troše manje energije od konvencionalnih kompresora. Bolje se i brže prilagođavaju promjenama temperature u hladnjaku, primjerice kada se vrata otvore. To znači manje temperaturnih fluktuacija i bolje uvjete skladištenja vaše hrane.
Pretvori FreshZone
Spremna za svaku situaciju
Ova praktična ladica pretvara se iz ladice za ribu i meso u ladicu za voće i povrće – lako pohranjuje svu vašu svježu hranu (2-3 °C niže nego u odjeljku hladnjaka).
Ekstra tiho
Uživajte u svom hladnjaku na potpuno novoj razini tišine.
Neki modeli Gorenje hladnjaka su posebno tihi. S razinom buke od 35 dB, ima smanjenu razinu buke, što ga svrstava u klasu B. To također čini vaš život tišim.
CrispZone s regulatorom vlažnosti
Kao svježe iz vrta
Prostrana ladica CrispZone čuva hranjive tvari i produžuje svježinu vaše hrane zahvaljujući niskoj temperaturi i kontroli vlažnosti.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.