AEG Indukcijska ploča za kuhanje IAE64411XB, SenseBoil – zaštita od prekuhavanja

Original price was: 599.00 €.Current price is: 492.15 €. sa PDV

Težina 12 kg
Vrhunske karakteristike

Direct-Control
Hob²Hood – automatsko upravljanje aspiratorom,
dječja brava
SENSEBOIL®: Automatska kontrola temperature za kipuću vodu – nakon dostizanja točke vrenja, razina kuhanja se smanjuje na lagano ključanje, kako bi se spriječilo prelijevanje vode.
Eko tajmer

Boja

crna

Naziv modela

IAE64411XB

Kontrole

Rad klizača na dodir

Kontrola temperature

u fazama

Okvirna ploča za kuhanje

Okvir od nehrđajućeg čelika

Zaštitne funkcije

Zaštita od prelijevanja
, detekcija potporne brave

Broj zona za kuhanje

4

Promjer zona za kuhanje

14,5
18
21 cm

Visina

4,6 cm

Širina

57,6 cm

dubina

51,6 cm

Priključni kabel

Ploča za kuhanje zahtijeva visokonaponski kabel (nije uključen u isporuku) koji mora biti spojen na utičnicu ploče za kuhanje. Neophodno je spajanje od strane kvalificiranog električara.

brend

AEG

Na zalihi

20 People watching this product now!
Članak br. 1621161529
  • Indukcijska ploča za kuhanje
  • Senzor SenseBoil – nema ključanja vode
  • Hob²Hood – automatsko upravljanje aspiratorom
  • MaxiSense – fleksibilno korištenje površine ploče za kuhanje. Za gotovo sve veličine lonaca
  • Izravna kontrola – izravan odabir željene razine snage

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.