




1,199.00 € Izvorna cijena bila je: 1,199.00 €.594.15 €Trenutna cijena je: 594.15 €. sa PDV
Težina | 64 kg |
---|---|
Naziv modela |
NSC6M191ES |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
E (od A do G) |
Specifikacije |
Super izolirano |
Performanse |
Volumen odjeljka zamrzivača E20: 62 |
Ugradnja |
Ugradnja: Ugradbena |
Energija |
Klasa učinkovitosti E20: E |
6000 TwinTech® serija |
Hladnjak-zamrzivač TwinTech® Total No Frost 6000 nudi 60% sočniju hranu u usporedbi s hladnjacima s jednim isparivačem. Njegov dvostruki sustav hlađenja održava idealnu vlažnost i sprječava isušivanje hrane. Osim toga, eliminira i potrebu za odmrzavanjem zamrzivača*. |
Prednost |
TwinTech® Total No Frost tehnologija: dva neovisna sustava hlađenja |
MultiSpace: evolucija kapaciteta |
AEG MultiSpace hladnjak nudi više prostora za pohranu od standardnih modela , jer integrira dodatni prostor u gornjem dijelu jedinice. Osim toga, zahvaljujući podesivoj unutrašnjosti, ovaj hladnjak je najsvestranije rješenje za pohranu hrane. |
Stabilne temperature s MultiFlowom |
MultiFlow štiti kvalitetu hrane održavanjem stabilne temperature i vlažnosti u cijelom hladnjaku. Različiti ventilacijski kanali omogućuju aktivnu cirkulaciju hladnog zraka koji dopire do svakog kutka. |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
AEG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Bez zamrzavanja
- Tehnologija kliznih vrata
- TwinTech
- CustomFlex
- 269 L
ÖKO SANTO ugradbeni hladnjak-zamrzivač s integriranom LED rasvjetom visina niše 1894 mm Inverterski kompresor CustomFlex NoFrost TwinTech Preko 80% materijala korištenog u hladnjacima reciklira se na kraju životnog ciklusa proizvoda ProFresh tehnologija 360°Cooling Frostmatic Ladice za voće i povrće: 1 Staklene police s podesivom visinom u hladnjaku: 4 Ladice za zamrzavanje: 3, prozirne Flexi-Space: uklonjive staklene police u zamrzivaču Temperaturni alarm, vizualni i zvučni Šarka vrata s desne strane, reverzibilna Upravljački sustav Elektroničko upravljanje na dodir Klasa energetske učinkovitosti E Godišnja potrošnja energije u kWh 215 Ukupni iskoristivi volumen (litre) 269 Ukupni iskoristivi volumen odjeljaka hladnjaka (litre) 207 Ukupni iskoristivi volumen odjeljaka zamrzivača (litre) 62 Klasa emisije buke zrakom C Emisija buke zrakom u dB(A) re 1 pW 37 Kapacitet zamrzavanja (kg/24h) 5 Vrijeme skladištenja u slučaju kvara (h) 10 Klimatski razred SN-N-ST-T Prigušivač zatvaranja vrata Nema Boja Bijela Ugradnja Ugradbeni/integrirajući – tehnologija kliznih vrata Dimenzije uređaja VxŠxD (mm) 1884x546x549 Dimenzije ugradnje VxŠxD (mm) 1894x560x550 Pakiranje, visina (mm) 1950 Pakiranje, širina (mm) 590 Pakiranje, dubina (mm) 600 Potrošnja energije (W) 120 V 220-240 Duljina kabela (m) 2,4 Bruto težina (kg) 66 Neto težina (kg) 64
TwinTech® NoFrost: Hrana ostaje dulje svježa
Zahvaljujući TwinTech® NoFrost tehnologiji, više nikada nećete morati odmrzavati zamrzivač. Dva odvojena kruga hlađenja osiguravaju idealnu vlažnost i sprječavaju ulazak suhog zraka u odjeljak hladnjaka. To hranu održava svježom, hrskavom i bogatom vitaminima 60% dulje*.
MultiFlow: Štiti kvalitetu hrane
MultiFlow štiti kvalitetu hrane održavanjem stabilne temperature i vlažnosti u cijelom hladnjaku. Višestruki zračni kanali omogućuju aktivnu cirkulaciju hladnog zraka, dosežući svaki kutak.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.