





889.00 € Izvorna cijena bila je: 889.00 €.339.15 €Trenutna cijena je: 339.15 €. sa PDV
Težina | 72 kg |
---|---|
Značajke |
LAVAMAT perilica rublja s prednjim punjenjem i ProSense® automatskom kontrolom punjenja |
Performanse |
Trajanje programa pranja „eco 40-60“ pri nazivnom kapacitetu u satima: 3:20 |
Podaci o uređaju |
Preostala vlaga u %: 53,3 |
Energetske vrijednosti |
Klasa energetske učinkovitosti: A |
Tehnički podaci |
Broj proizvoda (PNC) : 914 913 258 |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
AEG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 914913258
ProSense® automatska kontrola protoka: Štedi vodu, energiju i vrijeme.
Zahvaljujući posebnim senzorima, vrijeme pranja i potrošnja energije uvijek se prilagođavaju količini rublja. To ne samo da štedi vrijeme i energiju, već i sprječava oštećenje vlakana i tako štiti odjeću.
AEG nježni bubanj: Iznimno nježan za vaše tkanine. Manje trošenje tekstila.
AEG-ov nježni bubanj pažljivo je dizajniran kako bi uzrokovao što manje habanja prilikom pranja rublja. Posebno utiskivanje i mnoštvo vrlo malih rupica slabije guraju tekstil kroz otvore i osiguravaju nježno čišćenje.
Inverterski motor: Izdržljiv i energetski učinkovit
Iskusite energetski učinkovito pranje s inverterskim motorom. Tehnologija motora s permanentnim magnetima dizajnirana je za nisku potrošnju energije i dulji vijek trajanja. AEG to potvrđuje 10-godišnjim jamstvom na motor*.
Predodabir vremena početka: Vi odlučujete kada je vaše rublje gotovo
Pomoću predodabira vremena početka, vrijeme početka programa može se pojedinačno odgoditi do 20 sati. Rublje će biti čisto kad god vam to najbolje odgovara.
Antialergijsko djelovanje s parom: Uklanja preko 99,99% klica i bakterija
Antialergijski program pranja parom na 60ºC koristi paru na kraju ciklusa za higijensko i učinkovito čišćenje vaše odjeće. To pomaže u smanjenju bakterija i alergena u odjeći i podržava bolju higijenu pranja rublja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.