819.00 € sa PDV
Težina | 79 kg |
---|---|
Značajke |
LAVAMAT perilica rublja s prednjim punjenjem i ProSense® automatskom kontrolom punjenja |
Performanse |
Trajanje programa pranja „eco 40-60“ pri nazivnom kapacitetu u satima: 3:25 |
Podaci o uređaju |
Preostala vlaga u %: 53,4 |
Energetske vrijednosti |
Klasa energetske učinkovitosti: A |
Tehnički podaci |
Broj proizvoda (PNC) : 914 913 132 |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
AEG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 914913132
ProSense® automatska kontrola protoka: štedi do 30% vode, energije i vremena
ProSense® senzori za automatsku kontrolu punjenja automatski određuju količinu rublja za prilagođeni ciklus pranja. Potrošnja vremena, vode i energije smanjuje se do 30%*. Na ovaj način, vaše rublje dobiva upravo pravu njegu svaki put kada ga perete.
Opcija uštede vremena: Štedi vrijeme kada se stvari trebaju brzo obaviti
S opcijom Ušteda vremena, vrijeme izvođenja programa može se skratiti u dva koraka, čime se vrijeme pranja smanjuje za polovicu. Idealno kada trebate brže obaviti stvari: najkraće moguće vrijeme pranja bez kompromisa u pogledu učinkovitosti čišćenja.
Program parne higijene: Uklanja preko 99,99% virusa i bakterija*
Swissatest certificirani higijenski program kombinira ciklus pranja i pare koji održava temperature iznad 60 °C dulje vrijeme, čime se uklanja preko 99,99 % bakterija i virusa*. Temperature iznad 60 °C također smanjuju alergene i osiguravaju higijenski čisto rublje.
20 minuta – Program od 3 kg: Posebno brzo čišćenje
Ako ste u žurbi, odaberite 20 minuta. – Program od 3 kg i čišćenje 3 kg lagano zaprljanog rublja za samo 20 minuta.
Inverterski motor: Izdržljiv i energetski učinkovit
Iskusite energetski učinkovito pranje s inverterskim motorom. Dizajnirano za nisku potrošnju energije i iznimno dug vijek trajanja za učinkovito i kontinuirano pranje. AEG to potvrđuje 10-godišnjim jamstvom na motor*.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.