








AEG LWR8B80600 8000 PowerCare / WiFi / Univerzalna doza / 10,0 kg pranja / 6,0 kg sušenja









1,259.00 € Izvorna cijena bila je: 1,259.00 €.679.15 €Trenutna cijena je: 679.15 €. sa PDV
Težina | 85 kg |
---|---|
Značajke |
LAVAMAT KOMBI perilica-sušilica rublja s ProSense® automatskom kontrolom punjenja |
Performanse |
Trajanje programa pranja i sušenja „eco 40-60“ pri nazivnom kapacitetu u satima: 7:45 |
Podaci o uređaju |
Preostala vlaga u %: 44,5 |
Energetske vrijednosti |
Klasa energetske učinkovitosti: A |
Tehnički podaci |
Broj proizvoda (PNC) : 914 611 315 |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
AEG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 914611315
Program PowerClean: Potpuno uklanjanje mrlja za 59 minuta na samo 30 °C
Program PowerClean od 59 minuta potpuno uklanja mrlje na 30°C za manje od sat vremena*. Osigurava da deterdžent dopre do svakog vlakna – tako da je kratki ciklus pranja jednako učinkovit kao i dugi, a mrlje se dokazano uklanjaju bez ostavljanja ikakvih ostataka.
SpecialCare Wash-to-Dry: Pranje i sušenje bez prekida
S funkcijom SpecialCare Wash-to-Dry, samo jednim dodirom gumba možete odlučiti hoće li se vaš odabrani program pranja* automatski prebaciti na odgovarajući program sušenja. Čak se i vuna, osjetljive tkanine i odjeća za van optimalno njegovaju i nježno suše.
Univerzalna ladica za doziranje: Otapa PODS®/CAPS 60% brže*
Ladica UniversalDose koristi naprednu tehnologiju vrtloženja vode kako bi otopila PODS® i čepove deterdženta 60% brže nego što biste ih dodavali u bubanj. To povećava učinkovitost čišćenja i uklanjanja mrlja u kratkim programima i programima na niskim temperaturama.*
AEG Connected: Personalizirana njega rublja s povezivošću
Pomoću AEG aplikacije možete prilagoditi postavke svoje perilice-sušilice točno svojim potrebama. Bilo da se radi o personaliziranim programima pranja, savjetima za osobnu njegu ili pametnom upravljanju uređajem putem pametnog telefona i Google Assistanta – vi odlučujete kako perete.
ProSteam program na pari: Osvježavanje umjesto pranja. S 96% manje vode*
S programom na paru, osjećaj svježe oprane odjeće dobit ćete za 25 minuta. Mirisi se neutraliziraju, a postojeće bore se smanjuju. To vam štedi vrijeme i energiju, a potrebne su vam samo 2 litre vode. Za dodatni efekt svježine, jednostavno dodajte naš miris pare.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.