


AEG LWR8WI7680 8000 PowerCare / WiFi / Ugradbena perilica-sušilica rublja / 8,0 kg rublja za pranje / 4,0 kg za sušenje



964.00 € Izvorna cijena bila je: 964.00 €.678.75 €Trenutna cijena je: 678.75 €. sa PDV
Težina | 76 kg |
---|---|
Značajke |
EcoLine – Naši energetski najučinkovitiji uređaji |
Performanse |
Trajanje programa pranja i sušenja „eco 40-60“ pri nazivnom kapacitetu u satima: 5:40 |
Podaci o uređaju |
Preostala vlaga u %: 52,9 |
Energetske vrijednosti |
Klasa energetske učinkovitosti: A |
Tehnički podaci |
Broj proizvoda (PNC) : 914 606 707 |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
AEG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 914606707
Program PowerClean: Potpuno uklanjanje mrlja za 59 minuta na samo 30 °C
Program PowerClean od 59 minuta potpuno uklanja mrlje na 30°C za manje od sat vremena*. Osigurava da deterdžent dopre do svakog vlakna, pa je kratki ciklus pranja jednako učinkovit kao i dugi, a mrlje se dokazano potpuno uklanjaju.
SpecialCare Wash-to-Dry: Pranje i sušenje bez prekida
S funkcijom SpecialCare Wash-to-Dry, samo jednim dodirom gumba možete odlučiti hoće li se vaš odabrani program pranja* automatski prebaciti na odgovarajući program sušenja. Čak se i vuna, osjetljivo rublje i odjeća za van optimalno brinu i nježno suše.
Moja AEG Care aplikacija: Jednostavnost korištenja bez ograničenja
Sve je u vašim rukama: Uključite perilicu-sušilicu rublja s bilo kojeg mjesta, primajte personalizirane savjete za optimalne rezultate ili budite obaviješteni čim je pranje rublja završeno.
ProSteam program na pari: Osvježavanje umjesto pranja. S 96% manje vode*
S programom na paru, dobit ćete osjećaj svježe oprane odjeće za 25 minuta. Neutraliziraju se mirisi, a postojeći nabori smanjuju se. To vam štedi vrijeme i energiju, a potrebne su samo 2 litre vode. Za dodatni učinak svježine, jednostavno dodajte naš miris na pari.
ProSense® automatska kontrola protoka: štedi vrijeme, vodu i energiju*
ProSense® automatski senzori punjenja automatski određuju količinu rublja za prilagođeni ciklus pranja i sušenja. Potrošnja vremena, vode i energije se smanjuje. To osigurava da vaše rublje svaki put dobije upravo pravu njegu.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.