



AEG NBA5A20AK 5000 SurroundCook® s funkcijom SteamBake / Ugradbena pećnica / Funkcija čišćenja vodom / Crna




527.00 € Izvorna cijena bila je: 527.00 €.381.65 €Trenutna cijena je: 381.65 €. sa PDV
Težina | 31 kg |
---|---|
Značajke |
Proizvedeno u Njemačkoj |
Performanse |
Kontrola aplikacije: Ne |
Podaci o uređaju |
Dimenzije ugradnje VxŠxD (mm): 590x560x550 |
Energetske vrijednosti |
Klasa energetske učinkovitosti: A+ |
Tehnički podaci |
Broj proizvoda (PNC) : 944 035 101 |
brend |
AEG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 944035101
SteamBake: Dodavanje vlage za optimalne rezultate pečenja
Aktiviranjem funkcije SteamBake® i dodavanjem 250 ml vode u posebno zagrijano udubljenje na dnu pećnice, vaša AEG pećnica ispušta paru u komoru za kuhanje tijekom procesa pečenja. Tijesto se bolje diže, a vaši pečeni proizvodi postaju hrskaviji, sočniji i pahuljastiji.
Prikaz timera: Za precizno mjerenje vremena
Prikaz timera omogućuje vođenu i preciznu kontrolu vremena procesa kuhanja.
Funkcija čišćenja vodom: Olakšava čišćenje
Funkcija Aqua Cleaning je prirodan i jednostavan način čišćenja pećnice. Dodavanjem vode u pećnicu stvara se para koja otapa tvrdokorne ostatke na površini. Možete ih lako ukloniti vlažnom krpom.
Kuhanje na više razina zahvaljujući prstenastom grijaćem elementu: Isti rezultat pečenja na svim razinama
Višerazinsko kuhanje omogućuje ravnomjerno pečenje na do tri razine zahvaljujući dodatnom grijaćem prstenu. Funkcija vrućeg zraka ravnomjerno raspoređuje toplinu po cijeloj komori za kuhanje, tako da vaša jela postižu isti rezultat kuhanja na svakoj razini istovremeno.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.