







1,679.00 € Izvorna cijena bila je: 1,679.00 €.764.15 €Trenutna cijena je: 764.15 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
vrhunske karakteristike |
Steamify®: Automatsko dodavanje pare Sous Vide kuhanje: Rezultati kuhanja profesionalne kvalitete SmartKitchen: Funkcionalno. Umreženi temperaturni senzor jezgre: Precizno kuhanje Vrhunski okretni birač: Jednostavna upotreba sa senzorom na dodir |
funkcija pare |
Da |
Boja |
nehrđajući čelik sa zaštitom od otisaka prstiju |
naziv modela |
BSK998230M |
broj komora za kuhanje |
1 |
volumen pećnice po komori za kuhanje |
70 l |
razred energetske učinkovitosti (skala) |
A++ (A+++ do D) |
kontrole |
Premium okretni birač sa senzorom za dodir |
gumbi |
Da |
prikaz |
Veliki TFT zaslon u boji |
sustav za izvlačenje |
Rešetkaste vodilice Easy Entry; Nehrđajući čelik |
značajke aplikacije |
Da |
Visina |
60 cm |
Širina |
60 cm |
dubina |
57 cm |
brend |
AEG |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Steamify®: Automatsko dodavanje pare
- Sous Vide kuhanje: kuhanje rezultira profesionalnom kvalitetom
- SmartKitchen: Funkcionalan. Umreženi
- Senzor temperature jezgre: precizno kuhanje
- Vrhunski okretni birač: Jednostavna upotreba sa senzorom za dodir
Značajke
EcoLine – Naši energetski najučinkovitiji uređaji
Made in Germany
Parna pećnica s
pećnicom Sous Vide Wi-Fi, kojom se može upravljati putem AEG aplikacije
Čišćenje parom
Senzor vlažnosti za točno doziranje pare
Steamify® – automatsko dovod pare
SoftClosing
MaxiKlasse™ – Ekstra veliki prostor za kuhanje (70 litara)
Premium okretni birač sa senzorom na dodir
Veliki TFT zaslon u boji (175 x35 mm)
Zaslon timera
Elektronska kontrola temperature
Raspon temperature od 30°C – 230°C Senzor temperature jezgre Prijedlog temperature
Pomoćnik za kuhanje Set & Go – predprogramiranje FinishAssist – dovršava proces kuhanja s dodatnim opcijama Info polja i kratki opisi funkcija Automatsko isključivanje za pećnicu Vrata i oprema koja se lako čiste Glatke unutarnje stijenke izrađene od Longclean emajla Viseći stalak s pomoćnim sredstvom za umetanje Do ili ostakljenje: SafeToTouch Plus premaz od nehrđajućeg čelika protiv otisaka prstiju Grijaći element roštilja Sigurnosna brava za djecu: Znatiželjna, eksperimentalna djeca su lijepa stvar sama po sebi. Ali nemojte u pećnicu. Stoga sigurnosna brava za djecu sprječava slučajno uključivanje uređaja. Ventilator za hlađenje: Svi štednjaci i pećnice imaju ventilator za hlađenje koji hladi izlazni zrak iz pećnice otprilike 5 do 7 minuta prije nego što izađe, a također i nakon što se pećnica isključi.
AEG SteamPro® parne pećnice serije 9000 sa Sous Vide
Parne pećnice serije SteamPro® 9000 omogućuju vam pripremu jela koristeći profesionalne tehnike kuhanja. Uz klasične funkcije AEG parne pećnice, kao što su 100% pare, kombinacije pare i Steamify®, SteamPro® također nudi precizno sous vide kuhanje s intenzivnim okusom.
Steamify®: Automatsko dodavanje pare
Uz Steamify® možete kuhati svoje uobičajene recepte nježno na pari. Jednostavno odaberete temperaturu i vaša pećnica automatski dodaje pravu količinu pare.
Sous Vide kuhanje: kuhanje rezultira profesionalnom kvalitetom
Sous Vide donosi tehnologiju profesionalnih kuhara u vaš dom: vakumirana hrana nježno se kuha na konstantno niskim temperaturama između 50 °C i 95 °C. Okusi se čuvaju i kombiniraju kako bi stvorili izvanredan doživljaj okusa.
SmartKitchen: Funkcionalan. Umreženi
Upravljajte svojom pećnicom s bilo kojeg mjesta pomoću AEG aplikacije i primajte razne recepte i inspiraciju izravno na svoj pametni telefon ili tablet.
Senzor temperature jezgre: precizno kuhanje
Sa senzorom temperature jezgre uvijek postižete pravu točku kuhanja. Senzor prati temperaturu središta jela. Čim se postigne zadana temperatura, pećnica se isključuje. Ovako možete ispeći svoj odrezak bez napora i do savršenstva, srednje pečenog, pečenog ili dobro pečenog.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.