AEG Perilica rublja LR7B60680

Izvorna cijena bila je: 727.00 €.Trenutna cijena je: 441.15 €. sa PDV

Težina 79 kg
Naziv modela

LR7B60680

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

A (A do G)

Jamstvo

24 mjesec

brend

AEG

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

16 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 914921778 Kategorije: ,
Broj članka: 914921778
  • Ö
  • KO LAVAMAT perilica rublja s prednjim punjenjem i ProSense® automatskom kontrolom punjenja s uštedom do 40%
  • ProSteam® – Funkcija osvježavanja parom
  • Brzina centrifuge: 1600 o/min
  • Za
  • ÖKO LAVAMAT perilica rublja s prednjim punjenjem i ProSense® automatskom kontrolom punjenja s uštedom do 40%
  • ProSteam® – Funkcija osvježavanja parom
  • Brzina centrifuge: 1600 o/min
  • 10% učinkovitije od granične vrijednosti klase energetske učinkovitosti A prema Uredbi (EU) br. 2019/2014
  • Kapacitet pranja (kg): 8,0
  • ProTex Eco-Gentle bubanj
  • ÖKOInverter motor – Iznimno tihi rad i dulji vijek trajanja
  • ProSteam zaštita protiv gužvanja
  • Programi: MixLoad 69min | Eko 40-60 | Pamuk | Jednostavno održavanje | Osjetljivo rublje | Vuna/Ručno pranje | 20 min 3 kg | Osvježi parom | Vanjski prostor/Impregnacija | Higijenske perilice rublja i perilice-sušilice rublja: dodatno s parom
  • Dodatno ispiranje
  • Veliki LED zaslon
  • Predodabir vremena početka
  • Aqua Control sustav s alarmom – Potpuna zaštita od vode
  • Crijevo za Aqua Control – Zaustavljanje vode

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI