AEG perilica s gornjim punjenjem LTR7C37STL 913143735, 7 kg, 1300 o/min, ProSteam – parni program za 96% manju potrošnju vode

Original price was: 699.00 €.Current price is: 407.15 €. sa PDV

Težina 59 kg
tip dizajna

Gornji utovarivač

Boja

bijela

Napomena o narudžbi

Perilice se tvornički testiraju vodom kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat.

Vrhunske karakteristike

Aqua Control
inverterski motor
LED zaslon
Funkcija dopunjavanja
ProSense
ProSteam Funkcija pare
Prikaz redoslijeda programa
SoftPlus opcija
Start vremenska odgoda
Woolmark test brtva
ÖkoInverter

Parna funkcija

Tehnologija ProSteam® u AEG perilicama rublja od serije 7000 nadalje omogućuje smanjenje napora potrebnog za glačanje pomoću opcije Plus Steam u ciklusu pranja. Poseban program pare smanjuje neugodne mirise i osvježava odjeću bez potrebe za pranjem. To štedi vrijeme, energiju i štiti vlakna.

Ime modela

LTR7C37STL 913143735

Emisije buke u zraku

79 dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

C

Nazivni kapacitet brzine centrifuge

1300 okretaja u minuti

Nazivni kapacitet

7 kg

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

C (A do G)

programa

20 min 3 kg
Antialergijsko
osvježenje s parom Pamučno
paperje Eco 40-60 Osjetljivo pranje Traperice Vanjsko/Vodootporno Lako održavanje Vuna/Svila

Visina

90,3 cm

Širina

39,7 cm

dubina

59,9 cm

brend

AEG

Na zalihi

12 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

 

 

Članak br. 6071503246

 

  • ProSteam parni program – osvježite umjesto pranja u 25 minuta uz 96% manju potrošnju vode
  • ProSense® automatska kontrola količine – Štedi do 40% vremena, vode i energije
  • Higijenski program s parom – Uklanja preko 99,99% virusa i bakterija
  • LiquiDose – Optimalna doza za praškaste i tekuće deterdžente
  • Aqua Control System – potpuna zaštita od vode s alarmom i crijevom za zaustavljanje vode

 

 

ProSteam® parni program: Manje bora, manje glačanja

Parni program ProSteam® neutralizira neugodne mirise i smanjuje nabore na vašem tekstilu.* Manje nabora znači manje vremena utrošenog na glačanje. To zauzvrat štiti vašu odjeću i osigurava da vaši predmeti traju dulje.

ProSense automatska kontrola količine: štedi energiju i vrijeme sušenja.

ProSense – Posebni senzori vlage i temperature prilagođavaju vrijeme sušenja i potrošnju energije količini rublja. Ovo ne samo da štedi vrijeme i energiju, već i štiti odjeću sprječavajući oštećenje vlakana.

SoftPlus opcija: Za optimalno pranje s omekšivačem

Dodatni ciklus ispiranja i posebna tehnika ispiranja optimalno pripremaju rublje za ciklus ispiranja tkanine. Omekšivač se ravnomjerno raspoređuje i dopire do svakog pojedinog vlakna vašeg rublja: za ugodan osjećaj pri nošenju.

ECO inverter motor: Posebno štedljiv, tih i dugotrajan

Inverterski motor za beskompromisne performanse osigurava iznimno tihi rad i duži radni vijek. AEG to potvrđuje 10-godišnjim jamstvom za motor.

SoftOpening sustav: nježno otvaranje poklopca bubnja

Automatsko pozicioniranje bubnja osigurava da je gumb za otvaranje na pravom mjestu kada želite otključati gornji poklopac utovarivača. Poklopac bubnja se udobno otvara pomoću sustava mekog otvaranja.

 

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.