












AEG perilica-sušilica rublja L9WEF80690, 9 kg, 6 kg, 1600 o/min, SensiDry® – nježno i štedi energiju zahvaljujući tehnologiji toplinske pumpe













1,499.00 € Izvorna cijena bila je: 1,499.00 €.934.15 €Trenutna cijena je: 934.15 €. sa PDV
Težina | 89 kg |
---|---|
tip dizajna |
Prednji utovarivač |
Boja |
bijela |
Vrhunske karakteristike |
DualSense tehnologija |
Parna funkcija |
Tehnologija ProSteam® u AEG perilicama rublja od serije 7000 nadalje omogućuje smanjenje napora potrebnog za glačanje pomoću opcije Plus Steam u ciklusu pranja. Poseban program pare smanjuje neugodne mirise i osvježava odjeću bez potrebe za pranjem. To štedi vrijeme, energiju i štiti vlakna. S ovom opcijom, učinak pranja se povećava dodatno generiranom parom, koja ubija sve bakterije u tkaninama tijekom ciklusa pranja. Osim toga, para njeguje i zaglađuje rublje, čime se smanjuje napor glačanja. |
Ime modela |
L9WEF80690 |
Emisije buke u zraku |
75 dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
b |
Nazivni kapacitet |
6 kg |
Nazivni kapacitet (pranje) |
9 kg |
Nazivni kapacitet brzine centrifuge (pranje) |
1600 okretaja u minuti |
Ciklus pranja klase energetske učinkovitosti (vaga) |
A (A do G) |
Klasa energetske učinkovitosti ciklus pranja i sušenja (vaga) |
C (A do G) |
Napomena o narudžbi |
Perilice-sušilice rublja tvornički se testiraju vodom kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
programa |
Osvježavanje (samo para) |
prikaz |
LED zaslon |
Prikaz vremena |
Odgoda početka |
Sustav zaštite od vode |
Sustav kontrole vode s alarmom |
Dodatne funkcije |
Funkcija pare, |
Visina |
87 cm |
Širina |
59,7 cm |
dubina |
66 cm |
brend |
AEG |
energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti |
C |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- SensiDry®/AbsoluteCare® – Puna izvedba sušenja, nježno i štedi energiju zahvaljujući tehnologiji dizalice topline
- ÖKOMix – zaštita vlakana prethodnim miješanjem deterdženata
- ProSteam parni program – osvježite umjesto pranja u 25 minuta uz 96% manju potrošnju vode
- DualSense – pranje i sušenje osjetljivih tkanina. Woolmark certificiran
- ProSense® automatska kontrola količine – Štedi do 40% vremena, vode i energije
Serija 9000 sa SensiDry® tehnologijom
Serija 9000 – AEG perilice-sušilice rublja iz serije 9000 – do sada jedinstvene na tržištu – postižu potpune performanse sušenja na niskim temperaturama uz SensiDry® tehnologiju s toplinskom pumpom. U kombinaciji s DualSense, čak i osjetljivi tekstili kao što su vuna i svila peru se i suše nježno i na način koji štedi energiju (trenutno najbolja energetska klasa C za perilice-sušilice).
DualSense® vuna: Operite i osušite vunu bez skupljanja
DualSense® Wool – Njega vune ne mora biti dugotrajna niti morate brinuti o najboljoj njezi. Woolmarkova nagrada potvrđuje da čak i AEG sušilicama s DualSense® možete bezbrižno povjeriti vunene predmete s uputama za njegu “samo ručno pranje”. Ovo ne samo da olakšava njegu vašeg omiljenog vunenog džempera, već će i dugotrajnije izgledati kao nov. Zašto se zadovoljiti starim standardima kada možete bolje?
ProSteam®: Osvježite umjesto pranja
ProSteam® – Zašto prati kada možete kuhati na pari? Funkcija ProSteam® omogućuje da odjeća dulje ostane svježa i bez bora osvježavanjem parom. Na taj se način mogu uštedjeti ciklusi pranja, a time i voda i energija (cca. 48 l vode u usporedbi s nježnim ciklusom), što je jednostavno održivije. Čak i nakon ciklusa pranja, funkcija pare može pomoći smanjiti napor glačanja. Pa zašto se zadovoljiti starim standardima kada možete bolje?
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.