AEG potpuno integrirana perilica posuđa FSK53617Z

Izvorna cijena bila je: 637.00 €.Trenutna cijena je: 424.15 €. sa PDV

Težina 49 kg
Naziv modela

FSK53617Z

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

D (A do G)

Specifikacije

Svjetlosna signalizacija na podu u 2 boje: Crvena točka projicirana na podu ukazuje da je ciklus pranja još u tijeku, a zelena da je posuđe spremno za vađenje.
Prilagodljiva visina gornje košare čak i kad je napunjena
Gornja košara s:sklopive police za šalice, plastična ručka
Donja košara s: 2 foldable tines,Plastic handle
Košara za pribor za jelo
AQUA-CONTROL
Dimenzije za ugradnju V(min/max)xŠxD (mm): 820/900 x 600 x 550

Performanse

RatedCapacityE20: 13
ProgrammeDurE20: 4:00
Sustav motora: Inverter BLDC
Automatic door opener: Yes
Funkcija automatskog isključivanja: da
Snop na podu: crveni & zeleni

Ugradnja

Instalacija: potpuno integrirana
Mogućnost postavljanja na visinu: da
Napon (V): 220-240
Dimenzije VxŠxD (mm): 818x596x550
Duljina kabela (m): 1.5
Priključak napajanja, W: 1950

Energija

Energetski razred: D
NoisedBAE20: 44
EnergyCons100CycleE20: 84
EnergyConsE20: 0.835
Indeks energetske učinkovitosti: 49.9
OffModePwE20: 0.5
StandByPwE20: 0.5
WaterConsE20: 9.9
CleaningPerfIndexE20: 1.13
DryingPerfIndexE20: 1.07
Frekvencija, Hz: 50

Drugo

Broj proizvoda (PNC): 911 536 549
Postavljanje proizvoda: ugradbena
Broj programa: 7
Broj temperatura: 3
Funkcije tipki: uključeno/isključeno, poništavanje, odabir programa, odgođen početak rada, XtraPower, GlassCare
Nordic_DW_QuickSelect: Level 2
Vrsta gornje košare: podesiva i kad je potpuno napunjena
XXL-Tub: No
Materijal: nehrđajući čelik
Nordic_DW_MaxiFlex: No
Programi perilice za posuđe: 160 Minutes, 60 Minutes, 90 Minutes, AUTO Sense, Eko, Machine Care, Quick 30 Minutes
Polica za pribor za jelo: nema
Osvjetljenje unutrašnjosti: No
Nordic_DW_SoftGrips: No
Nordic_DW_SoftSpikes: No
Opcije gornje gošare: sklopive police za šalice, plastična ručka
Opcije donje košare: 2 foldable tines,Plastic handle
UpperSprayArm: Standard spray arm
Sustav zašite od poplave: plutajući prekidač
Dvostruke šarke: Klizanje
PNC kod proizvoda: 911 536 549
EAN kod: 7332543808977

brend

AEG

Nema na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

20 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

Opis artikla

Članak br. 911536573

 

  • OKO FAVORIT Perilica posuđa
  • s AirDry tehnologijom
  • od 7 litara potrošnje vode u programu AutoSense
  • AutoOff – automatsko isključivanje
  • PAŽNJA _ BEZ UKRASNE PLOČE!!!!
  • LED zaslon s upravljanjem putem QuickSelect klizača
  • Rad dodirom
  • Priključak tople vode do 60 °C
  • 7 programa pranja, 4 temperature
  • Programi pranja: 160 minuta, 60 minuta, 90 minuta, AutoSense 50° – 60°C, Eco 50°C, Njega stroja, Quick 30 minuta
  • Opcije: Zaštita stakla, XtraPower
  • Satelitska prskalica
  • 1-24 sata odgode početka
  • Indikator preostalog rada
  • BeamOnFloor 2-boja: Crvena svjetlosna točka označava da je program pokrenut. Zelena točka znači da je program završio.
  • Zvučni signal na kraju programa
  • Inverterski motor
  • Tehnologija povlačnih vrata “Perfect Fit” za fronte od 645-776 mm
  • Brzo podešavanje visine s obje strane, čak i kada je opterećen
  • Gornja košara: 2 preklopne police za šalice, ručka za košaru
  • Košarica za pribor za jelo
  • Donja košara: 2 preklopna držača za tanjure, ručka za košaru
  • Aqua Control – zaustavljanje vode
  • pogodan za visoku ugradnju
  • Elektronički indikator napunjenosti soli i sredstva za ispiranje

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.