









637.00 € Izvorna cijena bila je: 637.00 €.424.15 €Trenutna cijena je: 424.15 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Naziv modela |
FSK53617Z |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
D (A do G) |
Specifikacije |
Svjetlosna signalizacija na podu u 2 boje: Crvena točka projicirana na podu ukazuje da je ciklus pranja još u tijeku, a zelena da je posuđe spremno za vađenje. |
Performanse |
RatedCapacityE20: 13 |
Ugradnja |
Instalacija: potpuno integrirana |
Energija |
Energetski razred: D |
Drugo |
Broj proizvoda (PNC): 911 536 549 |
brend |
AEG |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Opis artikla
- OKO FAVORIT Perilica posuđa
- s AirDry tehnologijom
- od 7 litara potrošnje vode u programu AutoSense
- AutoOff – automatsko isključivanje
- PAŽNJA _ BEZ UKRASNE PLOČE!!!!
- LED zaslon s upravljanjem putem QuickSelect klizača
- Rad dodirom
- Priključak tople vode do 60 °C
- 7 programa pranja, 4 temperature
- Programi pranja: 160 minuta, 60 minuta, 90 minuta, AutoSense 50° – 60°C, Eco 50°C, Njega stroja, Quick 30 minuta
- Opcije: Zaštita stakla, XtraPower
- Satelitska prskalica
- 1-24 sata odgode početka
- Indikator preostalog rada
- BeamOnFloor 2-boja: Crvena svjetlosna točka označava da je program pokrenut. Zelena točka znači da je program završio.
- Zvučni signal na kraju programa
- Inverterski motor
- Tehnologija povlačnih vrata “Perfect Fit” za fronte od 645-776 mm
- Brzo podešavanje visine s obje strane, čak i kada je opterećen
- Gornja košara: 2 preklopne police za šalice, ručka za košaru
- Košarica za pribor za jelo
- Donja košara: 2 preklopna držača za tanjure, ručka za košaru
- Aqua Control – zaustavljanje vode
- pogodan za visoku ugradnju
- Elektronički indikator napunjenosti soli i sredstva za ispiranje
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.