AEG Samostojeća perilica posuđa 6000 FFB53617ZW 13 posuđa

Izvorna cijena bila je: 599.00 €.Trenutna cijena je: 424.15 €. sa PDV

Težina 61 kg
Vrhunske karakteristike

Zaslon za kontrolu tehnologije zaštite stakla
za nedostatak soli i sredstva za ispiranje
LED
odgoda početka vremena

Napomena o narudžbi

Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat.

Vrsta instalacije

samostojeći (ne može se graditi ispod)

Prednja strana u boji

bijela

Materijal unutarnjeg poda

nehrđajući čelik

Naziv modela

FFB53617ZW

Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja

13

Emisije buke u zraku

44dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

D (A do G)

Broj programa

8

programa

160 minuta
60 minuta
90 minuta
AutoSense 50°-60°C
Eco 50°C
Njega stroja
Brzo 30 minuta
prije ispiranja

Visina

85 cm

Širina

59,8 cm

dubina

62,2 cm

brend

AEG

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

13 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 3248410027 Kategorije: ,
Članak br. 3248410027
  • Radna buka: 44 dB
  • Sustav zaštite od vode: Aqua Control
  • Satelitska prskalica: Manja potrošnja vode
  • SoftSpikes: Najbolja zaštita za naočale
  • Program ExtraHygiene: Uklanja više od 99,99% klica i bakterija

FFB53617ZW iz AEG-a samostojeća je perilica posuđa dimenzija 59,8 x 85 x 62,2 cm (ŠxVxD). S kapacitetom od 13 postavki, perilica posuđa idealna je za kućanstva s četiri ili više osoba. Za pokretanje programa pranja u određeno vrijeme, perilica posuđa ima praktičnu odgodu početka. Blistavo čist pribor za jelo i posuđe te savršeni procesi pranja samo su dvije od prednosti perilice posuđa. Različite postavke ispiranja i njegova pouzdanost su impresivni.

 

 

 

AEG Geschirrspüler der Serie 6000 mit SatelliteClean®

AEG perilica posuđa serije 6000 sa SatelliteClean®

Čak i veliko ili tijesno zbijeno posuđe optimalno se čisti s perilicom posuđa 6000 SatelliteClean®. Inovativna prskalica osigurava da voda dopre do svakog kuta. Za intenzivno čišćenje. Uvjerljivi rezultati na bilo kojoj površini zahvaljujući rasponu prskanja koji je do tri puta bolji.

Satelitska prskalica: Manja potrošnja vode.

Satelitska prskalica: Manja potrošnja vode.

Ruka za prskanje s dvostrukom rotacijom pruža do tri puta bolju pokrivenost prskanjem. Fina raspodjela raspršene vode dopire do svakog kuta. Tvrdokorna prljavština se lakše uklanja, a istovremeno se štedi voda.

SoftSpikes: Najbolja zaštita za naočale.

SoftSpikes: Najbolja zaštita za naočale.

Uz gumirane SoftSpikes u gornjoj košari, ni čaša za vodu ni šalica neće skliznuti. To učinkovito štiti rub i čini prevrtanje gotovo nemogućim.

AirDry: Nema naknadnog sušenja

AirDry: Nema naknadnog sušenja

U zadnjih 10 minuta završne faze ciklusa pranja, vrata se sama otvaraju zbog prirodnog strujanja zraka, posuđe se suši bez mrlja. Nakon što je program završen, sve se može pospremiti bez potrebe za dugotrajnim sušenjem.

QuickLift: Gornja košara podesiva po visini.

QuickLift: Gornja košara podesiva po visini.

Ako trebate više prostora za glomazno posuđe, poput lonaca ili zdjela za salatu, visina gornje košare može se prilagoditi za veće predmete – to je moguće čak i kada je perilica posuđa potpuno napunjena.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.