AEG Ugradbena mikrovalna pećnica MBB1755DEM Roštilj, mikrovalna, 17 l

Original price was: 515.00 €.Current price is: 271.15 €. sa PDV

Težina 15.5 kg
Performanse

800 W

Performanse roštilj

800 W

Vrsta sustava grijanja

Kvarcni grijaći element

Snažna mikrovalna

800 W

Razine performansi

5

Napetost

220-240V

Zaštita od rizika

10A

Duljina kabela

1,4 m

Pribor uključen

1x rešetka za roštilj

Otvaranje vrata

dugme

Način rada

Roštilj
mikrovalna

Funkcije pripreme

Odmrzavanje
na žaru

Broj programa odmrzavanja

1

Broj automatskih programa

1

Broj razina izvedbe

5

Boja

Nehrđajući čelik sa zaštitom od otisaka prstiju

Materijal kućišta

nehrđajući čelik

Prednja strana materijala

Staklo

Materijal gramofona

Staklo

Visina

37,1 cm

Širina

49,4 cm

dubina

31,6 cm

Volumen prostora za kuhanje

17 litara

Promjer gramofona

27,2 cm

brend

AEG

Na zalihi

11 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 3763896321 Kategorije: ,
Članak br. 3763896321
  • Prostor za kuhanje 17 litara
  • 5 razina snage
  • Okretna ploča Ø 27,2 cm
  • Priključna vrijednost 1250 watta
  • Snaga roštilja 800 W

 

AEG MBB1755DEM / upravljanje na dodir / funkcija roštilja / zaslon sa satom

 

 

Poslužite delicije

Poslužite ukusna jela u tren oka s ovom mikrovalnom pećnicom s dvostrukom funkcijom – s funkcijom roštilja za profesionalnu završnicu. Završni dodir u pogledu okusa i teksture može se postići pritiskom na gumb.

Sve što je potrebno za otvaranje mikrovalne je dodir prsta

Mikrovalna pećnica ima elektronska vrata koja se aktiviraju dodirom. To znači da se otvara jednim dodirom. Brz i praktičan pristup sadržaju.

Dizajn bez gumba: Za brzo čišćenje

Ova mikrovalna pećnica čini čišćenje lakim. Zahvaljujući glatkoj upravljačkoj ploči na dodir, nikakva prljavština se ne može zaglaviti. Nema gumba. Samo glatka staklena površina. Uvijek površina bez mrlja, svaki put.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI