AEG ugradbena pećnica BPS33102ZM, samočišćenje pirolizom, izvlačenje za pečenje, 2 para

Izvorna cijena bila je: 599.00 €.Trenutna cijena je: 381.65 €. sa PDV

Težina 39 kg
Vrhunske karakteristike

Sigurnosna brava za djecu
MaxiKlasse™
funkcija tajmera pećnice
, pirolitičko samočišćenje

Funkcija čišćenja

Samočišćenje pirolizom: Ova je pećnica opremljena sustavom samočišćenja Pyroluxe®Plus, koji osigurava čistoću koja zadovoljava najviše profesionalne standarde. Zagrijava vašu pećnicu na 500°C i uzrokuje da se svi ostaci hrane razgrade u pepeo, koji se lako može obrisati vlažnom krpom nakon što se ohladi. Kemijska sredstva za čišćenje su nepotrebna.

Boja

u boji nehrđajućeg čelika

Ime modela

BPS33102ZM

Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh

0,93 kWh

Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh

0,69 kWh

Broj mjesta za kuhanje

1

Izvor topline po prostoru za kuhanje

električni

Volumen pećnice po prostoru za kuhanje

72 litre

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A+ (A+++ do D)

Upute za rad/sastavljanje jezika

njemački (DE)

Vrste grijanja

Odmrzavanje
Automatsko pečenje
Roštilj
Vrući zrak s prstenastim grijaćim elementom
Gornja i donja toplina Postavka za
pizzu Konvekcijski
zrak
Konvekcijski roštilj
Održavanje toplim

Kontrole

Okretni gumbi

Okretni gumbi

na uvlačenje

Kontrola temperature

bez koraka

prikaz

Tajmer
sat

vrsta vrata

Staklena vrata
SafeToTouch Top

Zaštitne funkcije

Roditeljski nadzor

Samočišćenje

Samočišćenje pirolizom

Vrsta unutarnje rasvjete

Halogena svjetiljka

uključena opskrba

1 kombinirana rešetka
1 univerzalni pladanj

Visina

59,4 cm

Širina

59,4 cm

dubina

56,8 cm

Maksimalna visina niše

60 cm

Maksimalna širina niše

56 cm

Dubina niše

55 cm

brend

AEG

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

A+

Nema na zalihi

12 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

AEG

Opis Predmeta

 

Članak br. 3500883837
  • Klasa energetske učinkovitosti A+ (A+++ do D)
  • 9 vrsta grijanja
  • Piroliza – samočišćenje pećnice
  • Sustav toplog zraka – ravnomjerna raspodjela topline u prostoru za kuhanje
  • Vanjska vrata sigurna na dodir – nema opasnosti od opeklina

Brz i energetski učinkovit proces kuhanja

Brz i energetski učinkovit proces kuhanja

S ovom pećnicom učinkovito korištenje energije znači i učinkovito kuhanje. Sustav vrućeg zraka s prstenastim grijaćim elementom osigurava ravnomjernu cirkulaciju vrućeg zraka kroz cijeli prostor za kuhanje. Pećnica se zagrijava brže, a temperature kuhanja mogu se smanjiti do 20%, čime se štedi vrijeme i energija.

Ostakljenje vrata: SafeToTouch Top

Ostakljenje vrata: SafeToTouch Top

Vanjska vrata sigurna na dodir – Nema opasnosti od opeklina. Niske prednje temperature zahvaljujući posebnom ostakljenju vrata.

Piroliza: samočišćenje pećnice

Piroliza: samočišćenje pećnice

Kada se aktivira funkcija samočišćenja pirolizom, prljavština, masnoća i ostaci hrane pretvaraju se u pepeo na približno 480 °C. Nakon završetka čišćenja, ostaci se mogu brzo obrisati vlažnom krpom.

Elektronički sat s funkcijama mjerača vremena

Elektronički sat s funkcijama mjerača vremena

Elektronički sat – Elektronički sat sa senzorskim tipkama daje informacije o dobu dana, isteku kratkog vremena, odabranom vremenu kuhanja i drugo. Sve vremensko programiranje može se provesti jasno i brzo. Ako je slučajno zaboravite isključiti, pećnica će se automatski isključiti nakon određenog vremena.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.