






AEG UGRADBENA PEĆNICA GB7080P 8000 potpomognuto kuhanje / ugradbena pećnica / pirolitičko samočišćenje / nehrđajući čelik s završnim slojem protiv otisaka prstiju







1,547.00 € Izvorna cijena bila je: 1,547.00 €.679.15 €Trenutna cijena je: 679.15 €. sa PDV
Težina | 36 kg |
---|---|
Značajke |
Proizvedeno u Njemačkoj |
Performanse |
Tajmer: PUX |
Podaci o uređaju |
Ugradbene dimenzije VxŠxD (mm): 590x560x550 |
Energetske vrijednosti |
Razred energetske učinkovitosti: A++ |
Tehnički podaci |
Broj proizvoda (PNC) : 944 188 646 |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
AEG |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 944188646
AssistedCooking: Savršeni rezultati kuhanja – potpuno automatski
S AssistedCooking dobivate savršene rezultate kuhanja svaki put, bez napora i jednostavno. Odaberite željeno jelo iz niza jela na zaslonu pećnice, a integrirani pomoćnik kuhanja predložit će optimalne postavke za savršen rezultat kuhanja.
Senzor temperature jezgre: precizno kuhanje
Sa senzorom temperature jezgre uvijek postižete pravu točku kuhanja. Senzor prati temperaturu središta jela. Čim se postigne zadana temperatura, vaša se pećnica isključuje. Ovako ćete svoj odrezak ispeći bez napora i do savršenstva, srednje pečenog, pečenog ili dobro pečenog.
TFT Full Touch zaslon u boji: Jasan prikaz svih funkcija
Upravljajte svim funkcijama pećnice intuitivno povlačenjem i dodirivanjem TFT zaslona u boji. Osim toga, kuharski pomoćnik može preporučiti optimalne postavke za vrijeme kuhanja, temperaturu i druge funkcije, individualno prilagođene vašem jelu. Simboli i tekstovi nude vam još veću jednostavnost korištenja.
Piroliza: samočišćenje pećnice. Štedi vrijeme i proizvode za čišćenje
Kada se aktivira funkcija samočišćenja pirolizom, prljavština, masnoća i ostaci hrane u pećnici pretvaraju se u pepeo. Zatim ih možete jednostavno obrisati vlažnom krpom.
Brzo zagrijavanje: Ubrzava predgrijavanje
Ne dopustite da vas zagrijavanje uspori: brzo zagrijavanje omogućuje vam da brzo dovedete komoru pećnice na željenu temperaturu kada to morate učiniti u žurbi. Ili isključite brzo zagrijavanje za grijanje koje štedi energiju.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.