BAUKNECHT električna ploča za kuhanje SCHOTT CERAN® CTAR 9642 IN, s upravljanjem na dodir

Original price was: 299.00 €.Current price is: 229.00 €. sa PDV

Težina

20 kg

Vrhunske karakteristike

Kontrola na dodir

Boja

crno

Ime modela

CTAR 9642 IN

Kontrole

Kontrola senzora

Okvirna ploča za kuhanje

ravni okvir od nehrđajućeg čelika

Broj zona za kuhanje

4

Promjer zona za kuhanje

14 , 5 cm

Materijal ploče za kuhanje

SCHOTT CERAN® staklokeramika

Visina

4 , 6 cm

Širina

58 cm

dubina

51 cm

brend

Bauknecht

Na zalihi

16 People watching this product now!

 

 

Članak br. 31689185

 

  • Električna ploča za kuhanje SCHOTT CERAN®
  • 4 zone za kuhanje, uključujući 1 DUO dvokružnu zonu za kuhanje
  • 1 pečenjara dvokružna zona kuhanja
  • 4-struki prikaz preostale topline
  • Roditeljski nadzor

 

mjerač vremena

Inteligentni mjerač vremena: Jednostavno postavite željeno vrijeme kuhanja na pojedinačnim pločama za kuhanje. Nakon što istekne prethodno podešeno vrijeme (1 do 99 minuta), ploče za kuhanje se automatski isključuju.

Dvokružna zona

S dvokružnim poljem za kuhanje iz Bauknechta uvijek možete kuhati fleksibilno: bez obzira na to je li vaš lonac velik ili mali – jednostavno uključite dodatni krug grijanja ovisno o veličini posude za kuhanje. Na taj način možete odabrati optimalnu zonu za kuhanje i istovremeno uštedjeti energiju.

zona pečenja

Ovo možete koristiti za pojedinačno kombiniranje ploča za kuhanje tako da ih možete koristiti zasebno ili u kombinaciji. To znači da uvijek ostajete fleksibilni prilikom kuhanja i možete lako kuhati u velikim loncima i pečenjari ako je potrebno.

Roditeljski nadzor

Ova sigurnosna značajka iz Bauknechta štiti od radoznalih dječjih ruku. Pritiskom na tipku blokirate elektroniku i tako sprječavate promjenu prednamještenih postavki vaše ploče za kuhanje.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.