819.00 € Izvorna cijena bila je: 819.00 €.424.15 €Trenutna cijena je: 424.15 €. sa PDV
| Težina | 60 kg |
|---|---|
| Detalji o proizvodu |
Boja prednje strane: bijela |
| Glavne značajke |
Hygiene+ Filter |
| Performanse i potrošnja |
Naziv modela: KR 17G4 WS 2 |
| Oprema |
Zaslon s indikatorom temperature: na vratima |
| Oprema i funkcije hladnjaka |
Broj mjesta za pohranu: 6 kom. |
| Dimenzije |
Visina: 167 cm |
| Tehnički podaci |
Položaj graničnika vrata: desno |
| brend |
Bauknecht |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 21303535

S inovativnom ProFresh tehnologijom, vaša hrana ostaje svježija znatno dulje. Dva senzora kontinuirano reguliraju temperaturu unutra i osiguravaju optimalnu vlažnost. Čak i osjetljive namirnice poput jagoda, salate i sira ostaju svježe dulje, bez obzira u kojem se odjeljku čuvaju. To znatno štedi i vaš kućni proračun i okoliš!

Hygiene+ filter kontinuirano filtrira zrak koji cirkulira unutar vašeg Bauknecht hladnjaka, učinkovito štiteći od bakterija, klica i neugodnih mirisa. Kao prvi higijenski filter službeno certificiran od strane Nürnberške državne trgovinske i industrijske uprave (LGA) s dokazanim antibakterijskim svojstvima, nudi optimalne uvjete za sigurno skladištenje vaše hrane. HYG001 filter dostupan je kao dodatna oprema i potrebno ga je mijenjati samo svakih šest mjeseci.

Aktiviranje funkcije superhlađenja u pravo vrijeme maksimalno snižava temperaturu i stvara veliki hladni prostor u hladnjaku. Na taj se način čak i velike količine hrane brzo hlade na optimalnu temperaturu nakon otvaranja vrata hladnjaka. Funkcija superhlađenja zatim se ponovno isključuje.

Dok ste odsutni, ova funkcija održava temperaturu u hladnjaku na približno 12 °C, tako da, na primjer, otvoreni džemovi mogu ostati u hladnjaku. Potrošnja energije održava se posebno niskom.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.


