509.15 € Izvorna cijena bila je: 509.15 €.398.65 €Trenutna cijena je: 398.65 €. sa PDV
| Težina | 10 kg |
|---|---|
| Širina (cm) : |
59,8 |
| Visina (cm) : |
5,4 |
| Dubina (cm) : |
51,8 |
| Vrsta grijanja: |
indukcija |
| Zona pečenja: |
Da |
| Kontrole |
Izravni pristup – kontrola na dodir s funkcijom klizača za svaku zonu kuhanja |
| brend |
Bauknecht |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. S088E0BRP2
- Indukcijska ploča Bauknecht BS 3960F AL širina: 59,8 cm samodostatna
Aktivno grijanje s Flexi Spaceom
Zahvaljujući Active Heatu, površina za kuhanje se može podijeliti u četiri različite temperaturne zone, tako da možete regulirati temperaturu jednostavnim pomicanjem posuda između zona za kuhanje bez potrebe za mijenjanjem postavki na zaslonu. Poboljšani Flexizone impresionira preciznijom detekcijom posude i optimalnom raspodjelom topline.
Flexi prostor
Nove ploče za kuhanje Flexi Space opremljene su s četiri ovalne indukcijske zavojnice, koje jamče još precizniju detekciju posude i optimalnu raspodjelu topline. To vam daje mogućnost zagrijavanja nekoliko posuda odjednom na fleksibilnoj zoni i pomicanja po zoni za kuhanje uz održavanje iste razine snage. Alternativno, možete spojiti nekoliko zona za kuhanje, na primjer za ravnomjerno zagrijavanje pećnice. Sve Flexi Space ploče za kuhanje mogu se kombinirati s funkcijom ActiveHeat.
Aplikacija Home Net
Ekskluzivna aplikacija Home Net praktičan je alat za daljnje poboljšanje vašeg iskustva kuhanja. Dostupan za Android i iOS, omogućuje vam upravljanje Bauknecht indukcijskom pločom za kuhanje s vašeg pametnog telefona, pokretanje novog ciklusa kuhanja, povezivanje indukcijske ploče za kuhanje s napom, pretraživanje internetske knjige recepata, izradu tjednog plana obroka i kontaktiranje korisničke službe kontaktirati. Zahvaljujući snažnoj i pouzdanoj povezivosti aplikacije, možete je koristiti s bilo kojeg mjesta kako biste maksimalno iskoristili potencijal svoje indukcijske ploče za kuhanje.
FlexiCook
Varijabilne zone za kuhanje. Vaše ploče za kuhanje sada su jednako varijabilne kao i izbor vaših omiljenih jela. Otkrijte prednosti varijabilnih zona za kuhanje s funkcijom FlexiCook: sada možete zagrijati dva lonca na različitim temperaturama na jednoj zoni, upotrijebiti spajanje dviju zona za stvaranje posebno velike zone s ujednačenom temperaturom ili premještati posuđe unutar Flexizone jer postavke se usvajaju i funkcija mosta je deaktivirana. Maksimalna fleksibilnost za maksimalan užitak kuhanja.
indukcija
Inteligentan i učinkovit. Uživajte u potpunoj fleksibilnosti i uštedite troškove energije u isto vrijeme. Zahvaljujući inovativnoj indukcijskoj tehnologiji, toplina se stvara izravno na dnu posude – i to samo kada je posuda u polju. Toplina se može brzo regulirati, slično plinskim pločama za kuhanje.
pojačivač
Sada je vrijeme da ubrzate tempo. Stavite čaj, skuhajte tjesteninu ili iznesite artičoke na stol. Ponekad jednostavno morate brzo krenuti. Zahvaljujući funkciji pojačanja, vaša ploča za kuhanje u trenu postiže željenu temperaturu.
Moj izbornik
Vaš osobni kuharski pomoćnik na kojeg se možete osloniti. Moj meni podržava vas u pripremi svakog recepta i pomaže vam da postignete željene rezultate.
faza taljenja
Otopite bez vodene kupelji. Otopite svoju hranu izravno na površini za kuhanje – bez vodene kupelji. Staklokeramičke površine za kuhanje to omogućuju i održavaju stalnu temperaturu posude od cca 35 °C.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

