BAUKNECHT pirolizna pećnica BAR2 KP8V2 IN, s 2-strukim teleskopskim produžetkom, samočišćenje pirolizom

Original price was: 499.00 €.Current price is: 399.00 €. sa PDV

Težina 29 kg
Vrhunske karakteristike

Upravljanje preko poluge,
teleskopski produžeci,
sklopka na uvlačenje

Funkcija čišćenja

Samočišćenje pirolizom: Ova je pećnica opremljena sustavom samočišćenja Pyroluxe®Plus, koji osigurava čistoću koja zadovoljava najviše profesionalne standarde. Zagrijava vašu pećnicu na 500°C i uzrokuje da se svi ostaci hrane razgrade u pepeo, koji se lako može obrisati vlažnom krpom nakon što se ohladi. Kemijska sredstva za čišćenje su nepotrebna.

Boja

u boji nehrđajućeg čelika

Ime modela

BAR2 KP8V2 IN

Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh

0,89 kWh

Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh

0,69 kWh

Broj mjesta za kuhanje

1

Izvor topline po prostoru za kuhanje

električni

Volumen pećnice po komori za kuhanje

71 litara

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A+ (A+++ do D)

Vrste grijanja

Grill
vrući zrak
gornje i donje zagrijavanje
pizza postava
cirkulirajući zrak

Kontrole

Okretni gumbi

Okretni gumbi

na uvlačenje

Sustav na izvlačenje

2-struki teleskopski nastavak

vrsta vrata

Trostruka
staklena vrata

Samočišćenje

Samočišćenje pirolizom

uključena opskrba

1 emajlirana tepsija,
1 posuda za skupljanje vode,
1 rešetka za roštilj

Visina

59,5 cm

Širina

59,5 cm

dubina

55,1 cm

Minimalna visina niše

60 cm

Širina niše minimalna

56 cm

Dubina niše

55,5 cm

brend

Bauknecht

Na zalihi

10 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

 

 

Članak br. 2985706728

 

 

  • Klasa energetske učinkovitosti A+ (A+++ do D)
  • 10 vrsta grijanja
  • Piroliza – sustav samočišćenja
  • Snažni topli zrak – ravnomjerna raspodjela vrućeg zraka od samog početka
  • SmartClean – unutarnji premaz koji se lako čisti

 

Bauknecht električna ugradbena pećnica: nehrđajući čelik u boji, piroliza – BAR2 KP8V2 IN

 

 

Napajanje toplim zrakom

Kuhanje, pečenje i pečenje – bez predgrijavanja. Inovativna funkcija vrućeg zraka Power to omogućuje: Ravnomjerno raspoređuje vrući zrak u pećnici od prve minute i odmah omogućuje istovremenu pripremu na tri razine. Poseban dodatak: različiti okusi se ne miješaju. To vam štedi vrijeme i energiju – a vaša jela ispadaju savršeno!

Piroliza 

Piroliza je vrhunska funkcija za čišćenje vaše pećnice bez napora: pećnica se zaključava, zagrijava do 475°C i pretvara prljavštinu u pepeo. Odaberite između brzog Eco načina rada za laganu prljavštinu kao što je masnoća i dvosatnog intenzivnog načina rada za tvrdokorne i zagorene naslage. S vlažnom spužvom vaša će pećnica začas ponovno biti čista.

Maxi kuhanje

MaxiCooking vam pomaže u kuhanju velikih komada mesa do 2,5 kg. S ovom funkcijom snaga gornje i donje topline bolje se raspoređuje u pećnici. To znači da manje soka od mesa isparava i vaše pečenje postaje hrskavo izvana, a mekano i sočno iznutra.

Izvlačenje za pečenje – udobnost na 2 razine

S dvostrukim izvlačenjem za pečenje iz Bauknechta možete udobno peći na svim razinama. Čvrste teleskopske vodilice čine izvlačenje i vađenje plehova za pečenje ili posuda za skupljanje vode dječjom igrom i sigurnim.

Funkcija za pizzu

Ova posebna funkcija pečenja iz Bauknechta posebno je prikladna za pripremu pizze i kruha i uvijek daje savršene rezultate pečenja – hrskavo i ukusno kao da je tek iz pećnice na kamenu.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.