















449.00 € Izvorna cijena bila je: 449.00 €.339.15 €Trenutna cijena je: 339.15 €. sa PDV
Težina | 38 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
ActiveDry: tijekom faze sušenja programa, vrata se automatski otvaraju kako bi omogućila ulazak svježeg zraka u perilicu. Prirodni proces sušenja traje nekoliko minuta nakon što program završi i posuđe se može izvaditi. (Može se isključiti) |
Dodatne prednosti |
MultiZone opcija |
Napomena o narudžbi |
Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrsta instalacije |
Podpultni uređaj |
Prednja strana u boji |
ne hrđajući Čelik |
Otvor u boji |
u boji nehrđajućeg čelika |
Materijal unutarnjeg poda |
ne hrđajući Čelik |
Ime modela |
OBUC Ecostar 5320 |
Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja |
14 |
Emisije buke u zraku |
43dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
b |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
D (A do G) |
Broj programa |
8 |
programa |
Eko program |
Vrsta držača pribora za jelo |
Košarica za pribor za jelo |
Kontrolni zaslon |
Nedostatak sredstva za ispiranje |
Oprema stalak za suđe |
Gornja košara koja se može ukloniti i podesiva po visini 4 sklopive police za šalice u gornjoj košari 4 segmenta sklopivih tanjura u donjoj košari |
Minimalna visina niše |
82 cm |
Maksimalna visina niše |
90 cm |
Visina |
82 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
59 cm |
brend |
Bauknecht |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 4438916879
- Emisija zvuka u zraku: 43 dB(A)
- ActiveDry – sustav automatskog otvaranja vrata za savršeno osušeno posuđe
- Opcija MultiZone – odvojeno pranje gornje ili donje košare
- Senzorski program – savršeni rezultati čišćenja uz učinkovitu potrošnju vode i energije
- Potpuna zaštita od vode
Bauknecht perilica posuđa: 60 cm, boja nehrđajući čelik – OBUC Ecostar 5320
ActiveDry – za prirodno sušenje
ActiveDry automatski otvara vrata nakon završetka programa za do 45% – 70% bolje rezultate sušenja* i štedi do 15% energije. Vrata se otvaraju tek kada se temperatura u unutrašnjosti ohladi na 40 °C kako bi se osigurala optimalna zaštita fronti namještaja.
Higijenski program
Postoje trenuci kada vaše posuđe jednostavno mora biti više od čistoće. Higijenski program to osigurava. Korištenjem visoke topline prirodno se uklanja 99,999%** svih klica i bakterija. Bez ikakvih kemijskih dodataka
.
MultiZone
S posebnom funkcijom čišćenja u više zona, možete koncentrirati snagu pranja vaše Bauknecht perilice posuđa posebno na gornju ili donju košaru za pranje. Pouzdano možete očistiti male količine posuđa ili posebno tvrdoglavo zaprljane tave i lonce i pritom uštedjeti vodu i struju.
Potpuna zaštita od vode
Uz potpunu zaštitu od vode, Bauknecht vam nudi dodatnu razinu sigurnosti. Zahvaljujući posebnom sigurnosnom dovodnom crijevu, ojačanom mehaničkim sigurnosnim ventilom, ne može doći ni do oštećenja vodom. Ako je slavina otvorena i dođe do curenja, poseban sigurnosni ventil pouzdano vas štiti od ozbiljnih i neugodnih događaja.

* Na temelju prosječne učinkovitosti sušenja i odgovarajuće potrošnje energije Bauknecht ugradbene perilice posuđa s dvije košare i ActiveDry (s kombiniranim punjenjem, uključujući plastiku, staklo, čelik i porculan) u usporedbi s Bauknecht ugradbenom perilicom posuđa s dvije košare bez ActiveDry . Rezultati sušenja mogu varirati ovisno o modelu perilice posuđa i količini.
** Ispitano i certificirano od strane VDE Instituta za ispitivanje i certificiranje GmbH i Swissatest Teststoffe AG.
*** Usporedba minimalne i maksimalne prosječne potrošnje u senzorskom programu.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.