







549.00 € Izvorna cijena bila je: 549.00 €.364.65 €Trenutna cijena je: 364.65 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Više pogodnosti |
Ladica za pribor za jelo: lako se stavlja i vadi pribor za jelo zahvaljujući trećoj ladici. Ladica za pribor za jelo je lako podesiva i može se ukloniti. Po potrebi je dizajniran i za duže noževe, drvene žlice ili kuhinjske posuđe i stoga nudi dovoljno prostora u svakom trenutku. |
Napomena o narudžbi |
Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrsta instalacije |
potpuno integrabilan |
Otvor u boji |
nehrđajući čelik |
Materijal unutarnjeg poda |
nehrđajući čelik |
Naziv modela |
OBIC Ecosilent 7540 |
Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja |
14 |
Emisije buke u zraku |
41 dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
b |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
C (A do G) |
Broj programa |
11 |
Vrsta držača pribora za jelo |
Košarica za pribor za jelo ladica |
Visina |
82 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
55,5 cm |
Napetost |
230V |
Vrijednost veze |
1,9 kW |
Zaštita od rizika |
10A |
brend |
Bauknecht |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Emisija zvuka u zraku: 41 dB(A)
- Potpuna zaštita od vode
- Zvučni signal za kraj programa
- Gornja košara se može skinuti i podesiti po visini
- Senzorski program – savršeni rezultati čišćenja uz učinkovitu potrošnju vode i energije
OBIC Ecosilent 7540 je potpuno integrirana perilica posuđa iz BAUKNECHT-a dimenzija 59,8 x 82 x 55,5 cm (ŠxVxD). S kapacitetom od 14 posuđa, OBIC Ecosilent 7540 idealan je za kućanstva s četiri ili više osoba. S razredom energetske učinkovitosti C (ljestvica: A do G), uređaj ne samo da štiti prirodu, već i vaš novčanik. Za pokretanje programa pranja u određeno vrijeme, OBIC Ecosilent 7540 ima korisnu odgodu početka. Svatko tko traži korisnu, funkcionalnu i pouzdanu podršku za kućanstvo pronaći će savršeni uređaj u OBIC Ecosilent 7540.
Bauknecht potpuno integrirana perilica posuđa: 60 cm, boja nehrđajućeg čelika – OBIC Ecosilent 7540
ActiveDry – za prirodno sušenje
ActiveDry automatski otvara vrata nakon završetka programa za do 45% – 70% bolje rezultate sušenja* i štedi do 15% energije. Vrata se otvaraju tek kada se unutarnja temperatura ohladi na 40 °C kako bi se osigurala optimalna zaštita prednjih strana namještaja.
Unutarnje osvjetljenje
Unutarnja rasvjeta osigurava optimalan pregled: inovativna LED rasvjeta idealno osvjetljava cijelu unutrašnjost vaše perilice posuđa kada otvorite vrata.
Ladica za pribor za jelo
Lako se stavlja i vadi pribor za jelo zahvaljujući trećoj ladici. Ladica za pribor za jelo je lako podesiva i može se ukloniti. Po potrebi je dizajniran i za duže noževe, drvene žlice ili kuhinjske posuđe i stoga nudi dovoljno prostora u svakom trenutku.
Higijenski program
Postoje trenuci kada vaše posuđe jednostavno mora biti više od čistoće. Higijenski program to osigurava. Korištenjem visoke topline prirodno se uklanja 99,999%** svih klica i bakterija. Bez ikakvih kemijskih dodataka.
Na temelju prosječne učinkovitosti sušenja i odgovarajuće potrošnje energije Bauknecht ugradbene perilice posuđa s dvije košare i ActiveDry (s kombiniranim punjenjem, uključujući plastiku, staklo, čelik i porculan) u usporedbi s Bauknecht ugradbenom perilicom posuđa s dvije košare bez ActiveDry . Rezultati sušenja mogu varirati ovisno o modelu perilice posuđa i količini. ** Ispitano i potvrđeno od strane VDE instituta za ispitivanje i certificiranje GmbH
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.