




























BAUKNECHT potpuno integrirana perilica posuđa OBIC Ecospace 8650 14 posuđa, SpaceClean – 3. ladica za visoke čaše i zdjelice za žitarice





























579.00 € Izvorna cijena bila je: 579.00 €.381.65 €Trenutna cijena je: 381.65 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
LED rasvjeta |
Napomena o narudžbi |
Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrsta instalacije |
potpuno integrabilan |
Naziv modela |
OBIC Ecospace 8650 |
Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja |
14 |
Emisije buke u zraku |
38 dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
A |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
B (A do G) |
Broj programa |
8 |
programa |
Automatski senzorski program |
Kontrolni zaslon |
Nedostatak sredstva za ispiranje |
Oprema stalak za suđe |
Fleksibilni držač za čaše Glasscare, gornja košara se može ukloniti i podesiva po visini |
Visina |
82 cm |
Širina |
60 cm |
dubina |
56 cm |
brend |
Bauknecht |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Emisija zvuka u zraku – 38 dB(A)
- Potpuna zaštita od vode
- Lako se postavlja i stoga jednostavno na stražnjoj strani
- SpaceClean – 3. ladica s integriranim vodenim mlaznicama
- Dinamička inteligencija – Automatski programi štede vodu, energiju i vrijeme.
OBIC Ecospace 8650 tvrtke BAUKNECHT je potpuno integrirana perilica posuđa dimenzija 60 x 82 x 56 cm (ŠxVxD). S kapacitetom od 14 posuđa, OBIC Ecospace 8650 idealan je za kućanstva od četiri ili više osoba. S razredom energetske učinkovitosti B (ljestvica: A do G), uređaj je ekološki prihvatljiv. Zahvaljujući PowerClean tehnologiji izmjeničnog ispiranja, OBIC Ecospace 8650 omogućuje vam da postignete posebno intenzivno čišćenje svih vrsta prljavog posuđa, što vam omogućuje da unaprijed odredite u koje vrijeme treba započeti odabrani program. Blistavo čist pribor za jelo i posuđe kao i savršeni procesi pranja samo su dvije prednosti OBIC Ecospace 8650. Različiti načini pranja i njegova pouzdanost su impresivni.
Interijer MaxiSpace – više prostora za posuđe
10%** veća MaxiSpace unutrašnjost nudi više prostora i fleksibilnije mogućnosti utovara – unatoč standardnim vanjskim dimenzijama. Zahvaljujući 35 mm višoj unutrašnjosti, tanjuri za pizzu*** (32 cm) mogu se istovremeno staviti u donju košaru i desertni tanjuri (19 cm) u gornju košaru. Više prostora uz istu potrošnju resursa!
Unutarnje osvjetljenje
Inovativna LED rasvjeta idealno osvjetljava unutrašnjost vaše perilice posuđa kada otvorite vrata. Bauknecht perilice posuđa stoga impresioniraju boljim pregledom pri punjenju i osvajaju bodove svojom atraktivnom estetikom.
Higijenska opcija
Postoje trenuci kada vaše posuđe jednostavno mora biti više od čistoće. Higijenska opcija to osigurava. Korištenjem visoke topline prirodno se uklanja 99,999%**** svih klica i bakterija. Bez ikakvih kemijskih dodataka.
* Na temelju prosječnog učinka sušenja Bauknecht ugradbene perilice posuđa s tri košare i NaturalDry (s kombiniranim punjenjem, uključujući plastiku, staklo, čelik i porculan) u usporedbi s Bauknecht ugradbenom perilicom posuđa s tri košare bez NaturalDry. Rezultati sušenja mogu varirati ovisno o modelu perilice posuđa i količini. **U usporedbi s Bauknecht perilicom posuđa sa standardnom unutrašnjosti. Dodatni prostor odnosi se na veću nosivost triju ladica. *** Maksimalno 3 tanjura za pizzu promjera do 32 cm i dubine do 2 cm mogu se postaviti na donju policu u srednjim šiljcima. Srednja polica mora biti u gornjem položaju. **** Ispitano i potvrđeno od strane VDE Instituta za ispitivanje i certificiranje GmbH ***** Tijekom internih ispitivanja, razina buke tijekom programa pranja uspoređena je sa i bez aktivirane tihe opcije.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.