Bauknecht potpuno ugradbena perilica posuđa: 60 cm, srebrna boja – BIC 3C26

Original price was: 599.00 €.Current price is: 339.15 €. sa PDV

Težina 49 kg
Klasa čišćenja

A

Klasa sušenja

A

Potrošnja vode u litrama u eko programu po radnom ciklusu

9.5

Emisije buke u zraku

46

Klasa energetske učinkovitosti

E

Potrošnja energije eko programa na 100 radnih ciklusa

95

Indikator nedostatka sredstva za ispiranje

Da

Košara s ručkom

Da

sustav sušenja

Sustav otvaranja vrata

Pokazatelj nedostatka soli

Da

Najveći broj postavki mjesta

14

Podesiva gornja košara

Da

širina (cm)

59.8

Dubina udubljenja (cm)

56.0

Visina (cm)

82.0

Dubina (cm)

55.5

brend

Bauknecht

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

E

Na zalihi

18 People watching this product now!

Članak br: 2785011077

Prednosti ove potpuno integrirane perilice posuđa tvrtke Bauknecht na prvi pogled: Perilica posuđa standardne veličine s prostorom za mnogo posuđa. Srebro. Odgoda početka omogućuje vam pokretanje ciklusa pranja u bilo koje vrijeme, bilo danju ili noću. MultiZone funkcija čišćenja za koncentriranje snage prskanja posebno na gornju ili donju košaru za pranje. Pola punjenja: U ovom programu pranja manja količina posuđa može se oprati u kraćem vremenu uz manji utrošak energije i vode. Najbolji rezultati pranja zahvaljujući Sensor+. Senzori mjere razinu onečišćenja u vodi i automatski prilagođavaju temperaturu tijekom ciklusa ispiranja – za do 30% manje potrošnje vode, vremena i energije. Izvrsna učinkovitost čišćenja A, za optimalne rezultate pranja. Izvrsna učinkovitost sušenja A, za optimalne rezultate.

 

 

Senzor+

Senzor+

Uvijek temeljito i ekonomično. Zahvaljujući funkciji Sensor+ štedite do 30% vremena, vode i energije. Senzor u blizini samočistećeg higijenskog filtra detektira stupanj onečišćenja vode i automatski prilagođava potrošnju i temperaturu.

 

 

Active Dry

Active Dry

Za prirodno sušenje.
ActiveDry automatski otvara vrata nakon završetka programa za do 45% – 70% bolje rezultate sušenja* i štedi do 15% energije. Vrata se otvaraju tek kada se temperatura u unutrašnjosti ohladi na 40 °C kako bi se osigurala optimalna zaštita fronti namještaja.

  • Na temelju prosječne učinkovitosti sušenja i odgovarajuće potrošnje energije Bauknecht ugradbene perilice posuđa s dvije košare i ActiveDry (s kombiniranim punjenjem, uključujući plastiku, staklo, čelik i porculan) u usporedbi s Bauknecht ugradbenom perilicom posuđa s dvije košare bez ActiveDry. Rezultati sušenja mogu varirati ovisno o modelu perilice posuđa i količini.

 

 

 

 

14 posuđa

14 posuđa

Izvanredna ušteda prostora Iskoristite velikodušni prostor u odjeljku za pranje do 14 postavki.

 

 

Stakleni program

Stakleni program

Savršeni rezultati. Zahvaljujući programu za staklo, lagana prljavština savršeno se uklanja s vaših čaša i šalica u gornjoj košari.

 

 

 

 

 

Odgoda početka

Odgoda početka

Jednostavno fleksibilno. Zahvaljujući funkciji odgode početka, možete postaviti svoju perilicu posuđa tako da program počne kada je vama najbolje. Ovo štedi vrijeme i energiju.

 

 

 

 

 

Noćno ispiranje

Noćno ispiranje

Nova Bauknecht perilica posuđa posebno je prikladna za korištenje u otvorenim kuhinjama i bučnim stanovima. U noćnom programu perilica posuđa radi posebno tiho i gotovo se ne čuje tijekom rada. Vaše će posuđe biti pouzdano očišćeno u energetski učinkovitom noćnom programu pranja dok vi uživate u odmoru.

 

 

 

 

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.