BAUKNECHT Samostojeća perilica posuđa B0F D651A X ActiveDry – sustav automatskog otvaranja vrata

Izvorna cijena bila je: 658.00 €.Trenutna cijena je: 441.15 €. sa PDV

Težina 49 kg
Glavne značajke

ActiveDry: Tijekom faze sušenja programa, vrata se automatski otvaraju kako bi svježi zrak ušao u perilicu. Prirodni proces sušenja traje nekoliko minuta nakon završetka programa, a posuđe se može isprazniti. (Može se isključiti)
MultiZone
potpuna zaštita od vode: nudi dodatnu razinu sigurnosti. Zahvaljujući posebnom sigurnosnom crijevu za dovod vode, ojačanom mehaničkim sigurnosnim ventilom, oštećenja od vode mogu se spriječiti u prvom redu. Ako je slavina otvorena i dođe do curenja, poseban sigurnosni ventil pouzdano vas štiti od ozbiljnih i neugodnih posljedica.

Daljnje prednosti

Unutrašnjost od nehrđajućeg čelika za maksimalnu higijenu

Informacije o naručivanju

Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici prije nego što uređaj napusti tvornicu, između ostalog, kako bi se provjerilo curenje. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je proizvođačev program kvalitete i nije razlog za povrat.

Vrsta instalacije

samostojeći (nije prikladan za ugradnju ispod pulta)

Materijal unutarnjeg poda

nehrđajući čelik

Naziv modela

B0F D651A X

Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja

14

Emisije buke u zraku

41 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

B

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

B (od A do G)

Broj programa

8

Programi

4 različite temperature pranja
7 standardnih programa i 1 senzorski program
Brzo pranje 50° – brzo čišćenje
Senzorski program – savršeni rezultati pranja uz učinkovitu potrošnju vode i energije
Programi pranja: ECO, hladno predpranje, intenzivni program, program za čaše, noćni program, ispiranje i sušenje nakon 1 sata, senzorski program

Vrsta držača za pribor za jelo

Košara za pribor za jelo,
ladica za pribor za jelo

Kontrolni zaslon

Nedostatak sredstva za ispiranje
LED zaslon s preostalim vremenom
Nedostatak soli
Predodabir vremena početka

Košara za posuđe s opremom

4 sklopiva stalka za šalice u gornjoj košari
8 sklopivih segmenata za tanjure u donjoj
košari Ladica za pribor za jelo – fleksibilno punjenje – čak i s duljim priborom za jelo
Gornja košara se može ukloniti i podesiti po visini

Visina

82 cm

Širina

60 cm

dubina

59 cm

Napetost

230 V

Osiguranje

10 A

Jamstvo proizvođača

2 godine prema uvjetima jamstva

brend

Bauknecht

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

13 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 8301182576 Kategorije: ,
Broj artikla 8301182576
  • ActiveDry – sustav automatskog otvaranja vrata za savršeno suho posuđe
  • Senzorski program – savršeni rezultati pranja uz učinkovitu potrošnju vode i energije
  • Ladica za pribor za jelo – fleksibilno punjenje, čak i s duljim priborom za jelo
  • MultiZone – Pametno pranje u malom formatu
  • Potpuna zaštita od vode – pouzdana zaštita od oštećenja vodom
S modelom B0F D651A X, BAUKNECHT nudi samostojeću perilicu posuđa dimenzija 60 x 82 x 59 cm (Š x V x D). S kapacitetom od 14 mjesta, perilica posuđa idealna je za kućanstva s četiri ili više osoba. S energetskom ocjenom učinkovitosti B (ljestvica: od A do G), uređaj je štedljiv. Bilo da se radi o dragocjenim čašama za vino ili jako zaprljanim tavama: S programom MultiZone perilice posuđa, svako je posuđe savršeno čisto u samo jednom ciklusu pranja. Za pokretanje programa pranja posuđa u određeno vrijeme, perilica posuđa ima praktičnu funkciju prethodnog odabira vremena početka. Blistavo čist pribor za jelo i posuđe, kao i optimizirani procesi pranja posuđa, samo su dvije od prednosti perilice posuđa. Različiti načini pranja posuđa i njezina pouzdanost su impresivni.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI