BAUKNECHT ugradbena pećnica BAR2S K8 V2 IN, s izvlačenjem za pečenje, s funkcijom pare

Original price was: 379.00 €.Current price is: 349.00 €. sa PDV

Težina 39 kg
Vrhunske karakteristike

Napajanje toplim zrakom

Parna funkcija

Gentle Steam – zahvaljujući Gentle Steam, kruh, riba i meso mogu se skuhati do savršenstva. Tri posebno usklađena programa s funkcijom pare osiguravaju sočnu unutrašnjost i hrskavu vanjštinu.

Boja

u boji nehrđajućeg čelika

Ime modela

BAR2S K8 V2 IN

Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh

0,89 kWh

Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh

0,69 kWh

Broj mjesta za kuhanje

1

Izvor topline po prostoru za kuhanje

električni

Volumen pećnice po komori za kuhanje

71 litara

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A+ (A+++ do D)

Vrste grijanja

Roštilj za kuhanje na pari
vrući zrak
maxi
gornje i donje grijanje
razine pizze
turbo roštilj
cirkulirajući zrak

Kontrole

Okretni gumbi

Okretni gumbi

na uvlačenje

Sustav na izvlačenje

Ekstrakt pečenja

vrsta vrata

Dvostruka
staklena vrata

uključena opskrba

1 emajlirana tepsija
1 rešetka za roštilj

Visina

59,5 cm

Širina

59,5 cm

dubina

55,1 cm

Maksimalna visina niše

60,0 cm

Maksimalna širina niše

56,0 cm

Dubina niše

55,5 cm

brend

Bauknecht

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

A+

Na zalihi

13 People watching this product now!
Članak br. 9400375220
  • Klasa energetske učinkovitosti A+ (A+++ do D)
  • 8 vrsta grijanja
  • Gentle Steam – rezultati pečenja na novoj razini i nježno kuhanje
  • Posebni programi za kuhanje na pari: riba na pari, meso na pari, kruh na pari
  • SmartClean – unutarnji premaz koji se lako čisti

Bauknecht ugradbena pećnica s funkcijama pare Gentle Steam: nehrđajući čelik u boji – BAR2S K8 V2 IN

GentleSteam – pečenje na pari

Zahvaljujući Gentle Steam, kruh, riba i meso mogu se ispeći do savršenstva. Tri posebno usklađena programa s funkcijom kuhanja na pari osiguravaju sočnu unutrašnjost i hrskavu vanjštinu. Voda potrebna za paru nalazi se u udubljenju u komori za kuhanje, a dodatni podni grijač zagrijava vodu koja se u obliku pare distribuira u komori za kuhanje. Tablica za kuhanje u vratima pomaže vam odabrati prave parametre kuhanja.

GentleSteam - pečenje na pari

Napajanje toplim zrakom

Kuhanje, pečenje i pečenje – bez predgrijavanja. Inovativna funkcija vrućeg zraka Power to omogućuje: Ravnomjerno raspoređuje vrući zrak u pećnici od prve minute i odmah omogućuje istodobnu pripremu na tri razine. Poseban dodatak: različiti okusi se ne miješaju. To vam štedi vrijeme i energiju – a vaša jela ispadaju savršeno!

Napajanje toplim zrakom

MaxiCooking

MaxiCooking vam pomaže u kuhanju velikih komada mesa do 2,5 kg. S ovom funkcijom snaga gornje i donje topline bolje se raspoređuje u pećnici. To znači da manje soka od mesa isparava i vaše pečenje postaje hrskavo izvana, a mekano i sočno iznutra.

Kruh na parnom programu

Kruh na parnom programu

Para pospješuje dizanje tijesta i time osigurava veći volumen i hrskavost. Koristite ovaj program kako bi vaša peciva dobila hrskavu, ujednačenu i zlatno smeđu koricu.

Riba na parnom programu

Riba na parnom programu

Tajna ukusne ribe leži u njezinoj mekoći. Ovaj program omogućuje kuhanje bez poklopca ili aluminijske folije: kuhanje na pari održava ribu mekom iznutra i osigurava savršenu koricu izvana.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.