BAUKNECHT ugradbena pećnica BIK5S DP8F2 ES, s 2-strukim teleskopskim izvlačenjem, piroliza & hidroliza, AirFry – zdravija alternativa fritezi

Izvorna cijena bila je: 699.00 €.Trenutna cijena je: 509.15 €. sa PDV

Težina 45 kg
Vrhunske karakteristike

2-struko djelomično proširenje
Active Multiflow – prvoklasni, ujednačeni rezultati kuhanja na do 4 razine u isto vrijeme
FlexiClean – dvije funkcije čišćenja bez napora (piroliza i hidroliza) prema potrebi
Temperatura komore za kuhanje do 250 °C
ProTouch – posebno tretirana površina od nehrđajućeg čelika sprječava brzo ponovno zaprljanje

Funkcija čišćenja

Hidroliza
Piroliza

Boja

crno

Ime modela

BIK5S DP8F2 ES

Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh

0,90 kWh

Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh

0,69 kWh

Broj mjesta za kuhanje

1

Izvor topline po prostoru za kuhanje

električni

Volumen pećnice po komori za kuhanje

73 litre

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A+ (A+++ do D)

Vrste grijanja

Odmrzavanje
Roštilj
Vrući zrak
Vrući zrak Eco
Vrući zrak + para
Brzo zagrijavanje
Turbo roštilj
Konvekcija
Održavanje topline

uključena opskrba

1 pleh za pečenje, emajlirani
1 tepsija
1 rešetka

Visina

59,5 cm

Širina

59,5 cm

dubina

56,4 cm

brend

Bauknecht

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

A+

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Članak br. 6396935188
  • Razred energetske učinkovitosti: A+
  • 9 vrsta grijanja
  • Soft Steam – poboljšava okus i konzistenciju dodavanjem pare
  • FlexiClean – dvije funkcije čišćenja bez napora (piroliza i hidroliza) ovisno o vašim potrebama
  • Funkcija AirFry – zdravija alternativa fritezi

 

Backofen BIK5S DP8F2 ES

 

 

AirFry-Funktion – die gesündere Alternative zur Fritteuse

Funkcija AirFry – zdravija alternativa fritezi

Funkcija AirFry je zdravija alternativa fritezi. Zahvaljujući vrućem cirkulirajućem zraku, vaša se jela kuhaju nježno, ravnomjerno i hrskavo bez ulja. To smanjuje sadržaj masnoće u vašim jelima do 50%*, a uključena perforirana AirFry ladica također jamči posebno hrskav rezultat.

Moj izbornik - automatska funkcija

Moj izbornik – automatska funkcija

Iskoristite mnoge praktične, unaprijed definirane recepte za kuhanje, kao što je održavanje topline, pečenje pizze ili puštanje tijesta da se diže. Jednostavno odaberite recept, a pećnica će sve ostalo učiniti sama zahvaljujući senzorskoj tehnologiji.

Napajanje toplim zrakom

Napajanje toplim zrakom

Kuhanje, pečenje i pečenje – bez predgrijavanja. Inovativna funkcija vrućeg zraka Power to omogućuje: Ravnomjerno raspoređuje vrući zrak u pećnici od prve minute i odmah omogućuje istovremenu pripremu na tri razine. Poseban dodatak: različiti okusi se ne miješaju. To vam štedi vrijeme i energiju – a vaša jela ispadaju savršeno!

Maxi kuhanje

Maxi kuhanje

MaxiCooking vam pomaže u kuhanju velikih komada mesa do 2,5 kg. S ovom funkcijom snaga gornje i donje topline bolje se raspoređuje u pećnici. To znači da manje soka od mesa ispari i vaše pečenje izvana postaje hrskavo, a iznutra mekano i sočno.

Funkcija za pizzu

Funkcija za pizzu

Ova posebna funkcija pečenja iz Bauknechta posebno je prikladna za pripremu pizze i kruha i uvijek daje savršene rezultate pečenja – hrskavo i ukusno kao da je tek iz pećnice na kamenu.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI