BAUKNECHT Zamrzivač GKN 19G4S IN 2

Izvorna cijena bila je: 799.00 €.Trenutna cijena je: 543.15 €. sa PDV

Težina 89 kg
Informacije o naručivanju

Prije narudžbe, molimo provjerite dimenzije uređaja i može li se transportirati do mjesta ugradnje. Ako imate bilo kakvih pitanja, obratite se našem timu za podršku proizvodima.

Glavne značajke

NoFrost
Pro Freeze
Šokantno zamrzavanje

Daljnje prednosti

EasyOpen ventil – osigurava višestruko otvaranje bez napora čak i nakon nekoliko sekundi
ProFreeze – smanjuje opekline zamrzivača do 50%
ShockFreeze – brzo, nježno zamrzavanje

Boja prednje strane

boje nehrđajućeg čelika

Bočne ploče u boji

srebrne boje

Opseg isporuke

Hladni oblog, posuda za led

Naziv modela

GKN 19G4S U 2

Godišnja potrošnja energije

240 kWh

Bez mraza

Bez zamrzavanja

Vrijeme skladištenja u slučaju prekida

24 sata

Kapacitet zamrzavanja u 24 sata

24 kg

Klimatski razred

SN-T

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

257 litara

Emisije buke u zraku

41 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

C

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

E (od A do G)

Zaslon s indikatorom temperature

unutra

signal upozorenja

Kvar

Vrsta signala upozorenja

akustično
-optički

Dodatna oprema

nožice podesive po visini

Dodatne funkcije

Funkcija brzog zamrzavanja

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Broj ladica zamrzivača

5

Broj odjeljaka za zamrzavanje s poklopcima

2

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

187,5 cm

Širina

59,5 cm

dubina

63 cm

Šarke na vratima se mogu mijenjati

da, servis proizvođača, naplativo

Vrijednost veze

150 W

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Bauknecht

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

19 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 2603030368 Kategorije: ,
Broj artikla 2603030368
  • Ukupni kapacitet: 257 litara
  • Bez mraza – nikad više odmrzavanja!
  • LED unutarnja rasvjeta
  • ShockFreeze – brzo, nježno zamrzavanje

 

Bauknecht samostojeći zamrzivač: boja nehrđajućeg čelika – GKN 19G4S IN 2

 

ProFreeze 

ProFreeze 
S ProFreezeom možete smanjiti sagorijevanje hrane u zamrzivaču do 50%.* Ova tehnologija sprječava fluktuacije temperature i osigurava optimalno očuvanje okusa i prirodne teksture smrznute hrane nakon odmrzavanja.

 

 

 

 

 

Bez zamrzavanja 

Bez zamrzavanja 
S Bauknechtom je odmrzavanje stvar prošlosti: NoFrost tehnologija ravnomjerno raspoređuje zrak po cijelom odjeljku zamrzivača i propušta ga kroz posebno područje. To sprječava da vlaga uzrokuje mraz. I više nikada nećete morati odmrzavati, što će vam uštedjeti vrijeme, energiju i novac!

 

 

 

 

 

 

Može se kombinirati s…

Može se kombinirati s…
Ovaj zamrzivač može se kombinirati s hladnjakom Bauknecht KR 17G4 A2+ WS kako bi se stvorio europski side-by-side KGK 17G4 A2+ WS. Hladnjak i zamrzivač su spojeni duž duge stranice i tvore Bauknecht Freshness Center – nagrađivanu europsku interpretaciju kultnog američkog dvostrukog hladnjaka.

 

 

 

 

 

 

Šokantno zamrzavanje

Šokantno zamrzavanje
Kul kao i profesionalci: Sada možete zamrznuti hranu kod kuće u rekordnom vremenu uz ShockFreeze tehnologiju. Preklopivi ventilatori cirkuliraju zrak u odjeljku ShockFreeze iznimno brzo. Rezultati su impresivni: hrana se zamrzava tri puta brže**, dok se vrijedni hranjivi sastojci, vitamini i okus optimalno čuvaju.

 

 

 

 

 

 

XXL ladice za zamrzavanje

XXL ladice za zamrzavanje
Iznimno velika i praktična ladica za zamrzavanje nudi do 25% više iskoristivog kapaciteta od konvencionalnih ladica za zamrzavanje. To vam omogućuje jednostavno i uredno zamrzavanje većih količina!

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI