BAUKNECHT Zamrzivač GKN D179G WS

Izvorna cijena bila je: 679.00 €.Trenutna cijena je: 458.15 €. sa PDV

Težina 78 kg
Glavne značajke

NoFrost
Pro zamrzavanje

Boja prednje strane

bijela

Bočne ploče u boji

bijela

oprema

1 posuda za led

Naziv modela

GKN D179G WS

Godišnja potrošnja energije

170 kWh

Vrijeme skladištenja u slučaju prekida

24 sata

Kapacitet zamrzavanja u 24 sata

26 kg

Klimatski razred

SN-T

Emisije buke u zraku

41 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

C

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

D (od A do G)

Zaslon s indikatorom temperature

unutra

signal upozorenja

Vrata otvorena

Vrsta signala upozorenja

akustično
-optički

Dodatna oprema

nožice podesive po visini

Dodatne funkcije

Funkcija brzog zamrzavanja

Broj ladica zamrzivača

4

Broj odjeljaka za zamrzavanje s poklopcima

1

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

142 cm

Širina

59,5 cm

dubina

64,5 cm

Šarke na vratima se mogu mijenjati

Da

Napetost

220-240 V

Vrijednost veze

150 W

brend

Bauknecht

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

20 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 6699485048 Kategorije: ,
Broj artikla 6699485048
  • Ukupni kapacitet: 179 litara
  • NoFrost, nema više odmrzavanja
  • Funkcija super zamrzavanja
  • ProFreeze – smanjuje sagorijevanje hrane u zamrzivaču do 50%
  • Zaslon na dodir – intuitivno upravljanje dodirom

 

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI