BAUKNECHT zamrzivač GT 219 A3+ (2), širina 118 cm, 219 l

Original price was: 479.00 €.Current price is: 419.00 €. sa PDV

Težina

46 kg

Vrhunske karakteristike

Funkcija super zamrzavanja

Dodatne prednosti

Superfreeze funkcija: Brzo hlađenje koje se može uključiti za cijeli odjeljak zamrzivača.

Prednja strana u boji

bijela

Bočne stranice u boji

bijela

Ime modela

GT 219 A3+ (2)

godišnja potrošnja energije

132 kWh

Emisije buke u zraku

42dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

D

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

219 litara

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

C (A do G)

Visina

91 , 6 cm

Širina

118 cm

dubina

69 , 8 cm

brend

Bauknecht

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

18 People watching this product now!
SKU: 63062171 Kategorije: ,

 

 

Članak br. 63062171

 

 

  • Ukupni volumen: 219 litara
  • Broj košara: 2
  • Funkcija super zamrzavanja
  • Vizualni signal upozorenja u slučaju kvara

 

Zamrzivač “GT 219 A3+ (2)” tvrtke BAUKNECHT ima visoku razinu funkcionalnosti i klasu energetske učinkovitosti C (ljestvica klase energetske učinkovitosti standardna ljestvica (A do G)). Dimenzije modela su 118 x 91,6 x 69,8 cm (Š/V/D). Dvije košare za zamrzavanje nude prostor za spremanje smrznute hrane. Hrana se može posebno brzo ohladiti i zamrznuti zahvaljujući funkciji super zamrzavanja. U slučaju kvara, zamrzivač to javlja vizualnim signalom upozorenja. “GT 219 A3+ (2)” iz BAUKNECHT-a je škrinja za zamrzavanje koja impresionira svojim značajkama i nudi dovoljno prostora za sve vrste hrane.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.