BEKO BBUM13329XS: ugradbeni set ploča i pećnica (višenamjenska pećnica / staklokeramička ploča)

Original price was: 544.00 €.Current price is: 339.15 €. sa PDV

Težina 49 kg
Visina

59,5 cm

Širina

59,4 cm

dubina

56,7 cm

Broj komora za kuhanje

1

Broj vrsta grijanja

8

Vrsta zaslona

LED zaslon – upravljanje dodirom Prologue/Beyond-Good+ (Beast)

Zapremina prostora za kuhanje

72L

Klasa energetske učinkovitosti*

A*

Čišćenje parom

SteamShine®

Vrsta ploče za kuhanje

Staklokeramika

ploča za kuhanje

4 staklokeramičke zone

Roditeljski nadzor

Da

Vrijednost veze

10400 W

Vrsta rasvjete

Halogena rasvjeta

SoftClose® mehanizam za vrata

Da

Uklonjivo unutarnje staklo

Da

Boja interijera

Crni emajl

Odmrzavanje

Da

cirkulirajući zrak

Da

Dvostrana toplina

Da

Višedimenzionalno kuhanje

Da

roštilj

Da

brend

Beko

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

10 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Aeroperfect™
Savršena distribucija toplog zraka
Ispecite savršene kolače, ispecite ukusnu nedjeljnu večeru ili upotrijebite roštilj za pripremu izdašnog obroka. Aeroperfect™ tehnologija osigurava ravnomjernu raspodjelu vrućeg zraka kroz pećnicu i smanjuje temperaturne fluktuacije, osiguravajući ravnomjerno i precizno kuhanje.

 

 

 

Teleskopski nastavci

Sigurna i jednostavna šipka za izvlačenje pleha za pečenje
Ako imate poteškoća s vađenjem teških pečenja iz pećnice, možete si olakšati život s teleskopskom vodilicom. Pomoću kliznog sustava možete potpuno izvući pleh s pekačem (ili dvije trećine u slučaju djelomične teleskopske verzije).

 

 

 

Višenamjenski zaslon

Jasne informacije na prvi pogled
Višenamjenski zaslon pruža informacije o dobu dana, budilici i više. Programiranje vremenskih informacija je intuitivno i lako se može izvesti.

 

 

 

 

SoftClose®

Nježno i tiho zatvaranje vrata
Nitko ne voli čuti zatvaranje vrata pećnice, ali kada nemate slobodne ruke, često nemate drugog izbora. Posebne šarke na vratima pećnice SoftClose® osiguravaju nježno i tiho zatvaranje vrata. To znači da možete manje brinuti o buci i usredotočiti se na stavljanje hrane na stol!

 

 

 

 

SteamShine funkcija čišćenja

Čišćenje pećnice parom
Pećnica se čisti parom. Da biste to učinili, u unutrašnjost kuhala se dodaje voda, odabire odgovarajući program čišćenja i nastala vodena para se raspoređuje po unutrašnjosti. Zatim uklonite ostatke vlažnom krpom.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.