










399.00 € Izvorna cijena bila je: 399.00 €.279.00 €Trenutna cijena je: 279.00 €. sa PDV
Težina | 45 kg |
---|---|
Glavne značajke |
Praktično: Svi Beko samostojeći štednjaci imaju unutarnja vrata od punog stakla. Budući da nemaju mjesta za zadržavanje prljavštine, posebno ih je lako čistiti. |
Boja |
bijela |
Naziv proizvoda |
FSS57000GW |
Naziv modela |
FSS57000GW |
Potrošnja energije konvencionalnog rada u kWh |
0,76 kWh |
Broj komora za kuhanje |
1 |
Izvor topline po komori za kuhanje |
električni |
Volumen pećnice po komori za kuhanje |
60 litara |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
A (A+++ do D) |
Vrsta ploče za kuhanje |
Električni |
Materijal ploče za kuhanje |
Staklokeramika |
Okvir ploče za kuhanje |
metalni okvir |
Zaštitne funkcije ploče za kuhanje |
Pokazatelj preostale topline |
Broj zona za kuhanje |
4 |
Vrsta pećnice |
štednjak |
Promjer zona za kuhanje |
14 |
Vrste grijanja |
Roštilj Roštilj |
Kontrole pećnice |
rotacijski gumbi |
rotacijski gumbi |
nije potopivo |
Vrsta vrata |
staklena vrata |
Funkcije vrata |
uklonjiv |
Samočišćenje |
Jednostavna funkcija čišćenja parom |
Priloženi pribor |
1 lim za pečenje |
Visina samostojeće peći |
85,0 cm |
Široki samostojeći štednjak |
50,0 cm |
Duboki samostojeći štednjak |
60,0 cm |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Beko |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Razred energetske učinkovitosti A (A+++ do D)
- 4 vrste grijanja
- SteamShine®
- Pretinac za odlaganje s preklopom
SteamShine®
Jednostavno čišćenje parom: Zaboravite ribanje i struganje masnoće i zagorene hrane iz pećnice. Uz čišćenje SteamShine®, vaša pećnica obavlja težak posao za vas. Jednostavno ulijte malo vode u posudu, a ostalo se događa kao magija. SteamShine® omekšava masnoću i ostatke hrane u pećnici, tako da sve što trebate učiniti je obrisati ih.
Halogena rasvjeta
Dobra unutarnja rasvjeta: Želite li znati kako napreduje proces kuhanja, ali ne želite gubiti toplinu otvaranjem vrata? Zahvaljujući halogenoj rasvjeti, jasno možete vidjeti cijelu unutrašnjost pećnice. Na taj način možete pratiti svoje kulinarske kreacije čak i kada su vrata zatvorena.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.