













649.00 € Izvorna cijena bila je: 649.00 €.458.15 €Trenutna cijena je: 458.15 €. sa PDV
Težina | 70 kg |
---|---|
Boja prednje strane |
siva |
Bočne ploče u boji |
siva |
Glavne značajke |
Zamrzivač s 4 zvjezdice |
Naziv modela |
B5RCNA366HG |
Vrijeme skladištenja u slučaju prekida |
11 sati |
Kapacitet zamrzavanja u 24 sata |
6 kg |
Klimatski razred |
SN-T |
Kapacitet odjeljaka hladnjaka |
210 l |
Volumen odjeljaka za zamrzavanje |
106 litara |
Ukupni volumen |
316 l |
Klasa emisije buke u zraku |
B |
Emisije buke u zraku |
35 dB(A) |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
C (od A do G) |
Zaslon s indikatorom temperature |
unutra |
signal upozorenja |
Vrata otvorena |
Vrsta signala upozorenja |
akustički |
Broj mjesta za pohranu |
4 kom. |
Broj polica s podesivom visinom |
3 |
Broj polica na vratima |
3 |
Broj rashladnih ladica |
1 |
Materijalne police |
Staklo |
Dodatne funkcije odjeljka hladnjaka |
Automatsko odmrzavanje, |
Vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
Zone svježine |
1 ladica za svježinu |
Broj ladica zamrzivača |
3 |
Dodatne funkcije odjeljka za zamrzavanje |
Funkcija brzog zamrzavanja |
Vrsta instalacije |
samostojeći |
Visina |
186,5 cm |
Širina |
59,5 cm |
dubina |
66,3 cm |
Napetost |
220-240 V |
Proces odmrzavanja |
automatski |
brend |
Beko |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Korisni kapacitet: 316 litara
- Bez mraza – nikad više odmrzavanja!
- 1 ladica za svježinu
- AeroFlow
- ProSmart inverterski kompresor s 10-godišnjim jamstvom na kompresor
VDE-certificirani kompresor
Naši VDE certificirani kompresori osiguravaju svježinu vaše hrane s dokazanom pouzdanošću od 25 godina. Iskusite inovativno hlađenje s Bekom, gdje se moderna tehnologija susreće s dosljednom kvalitetom. Naši hladnjaci opremljeni su VDE certificiranim i testiranim inverterskim kompresorima koji prolaze 25-godišnji test životnog vijeka. Kompresori čine okosnicu funkcionalnosti naših hladnjaka, pažljivo dizajnirani za održavanje optimalnog okruženja za hlađenje. S Bekom ulažete u hladnjak izgrađen za dugotrajnost i pouzdano održavanje svježine vaše hrane iz dana u dan.
ŽetvaSvježe
Inspirirano prirodom, snagom svjetlosti. HarvestFresh™ tehnologija koristi tri energetski učinkovite boje koje simuliraju sunčevu svjetlost. Ova tehnologija oponaša prirodni solarni ciklus i dulje čuva vitamine.
ProSmart™ inverterski kompresor
Učinkovit i izdržljiv s niskom razinom buke. Inovativni dizajn ProSmart™ inverterskog kompresora omogućuje brže hlađenje uz nižu potrošnju energije i četiri puta tiši rad od konvencionalnih rashladnih kompresora. To omogućuje uređaju da se brže prilagodi temperaturnim fluktuacijama, dulje održavajući hranu svježom uz uštedu energije.
LED osvjetljenje®
Dobra rasvjeta u uređaju. Ponekad je teško vidjeti sve u hladnjaku, posebno u kutovima i dalje straga. LED Illumination® nudi korisne LED lance duž vrha hladnjaka i duž bočne ploče za svaku policu, tako da uvijek imate sve na vidiku. LED diode su također energetski učinkovitije od standardne rasvjete.
Zamjenjive šarke za vrata
Podesiv smjer otvaranja vrata prilagođen rasporedu vaše kuhinje. U nekim rasporedima kuhinja, vrata hladnjaka otvaraju se samo u jednom smjeru. S reverzibilnim šarkama vrata, šarke vrata mogu se montirati na desnu ili lijevu stranu uređaja, ovisno o vašim željama. Također možete udvostručiti kapacitet hlađenja postavljanjem dva hladnjaka jedan pored drugog i promjenom smjera otvaranja jednih vrata.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.