BEKO perilica rublja B5WFU58418W, 8 kg, 1400 o/min

Original price was: 499.00 €.Current price is: 439.00 €. sa PDV

Težina 79 kg
tip dizajna

Prednji utovarivač

Boja

bijela

Napomena o narudžbi

Perilice se tvornički testiraju vodom kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat.

Vrhunske karakteristike

Inverter motor
sigurnosno
čišćenje bubnja za djecu

Ime modela

B5WFU58418W

Emisije buke u zraku

72 dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

A

Nazivni kapacitet brzine centrifuge

1400 okretaja u minuti

Nazivni kapacitet

8 kg

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A (A do G)

programa

Down
Dark / Jeans
Eco 40-60
Express / SuperExpress 14
dodatnih programa (Bluetooth)
Delicates
Shirts
Higijena+
Pamuk/pamučno rublje
Outdoor / Sport
Lako održavanje
Spin + Pumpa
Rinse
StainExpert
Wool / Ručno pranje

Prikaz vremena

Prikaz slijeda programa
Prikaz preostalog rada

Sustav zaštite od vode

Sigurno za vodu

Dodatna oprema

Zaštitna kontrola neravnoteže bubnja

Dodatne funkcije

Funkcija pare
Zaštita od djece
Zaštita od gužvanja
Automatska količina
Funkcija dopunjavanja
Čišćenje bubnja

motor

Inverterski motor

Napetost

230V

Vrijednost veze

2,2 kW

Visina

84 cm

Širina

60 cm

dubina

55 cm

brend

Beko

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

A

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

16 People watching this product now!
SKU: 6205266465 Kategorije: ,

BEKO

 

 

 

 

Članak br. 6205266465
  • ProSmart inverter motor
  • Funkcija pare SteamCure
  • AddXtra funkcija ponovnog punjenja
  • Hygiene + (pogodno za alergičare)

 

 

Samostojeća perilica rublja (8 kg, 1400 o/min)

AquaTech®

Dvostruko brže, dvostruko više brige Ne brinite više o brzim programima: uz revolucionarnu tehnologiju, vaše se rublje čisti nježno, temeljito i dvostruko brže. zamjenjuje pokrete bubnja hidroenergijom prethodnim miješanjem vode i deterdženta. Smjesa se zatim raspršuje na rublje, prodirući dublje u tekstil. Time se štedi do polovice vremena pranja i istodobno osigurava do 50% nježniji tretman.

SteamCure 

SteamCure

99% bez alergena* zahvaljujući higijenskoj snazi ​​pare Nova razina čistoće s Hygiene+. Zagrijava vodu na 60°C, što smanjuje uobičajene alergene* u kućanstvu do 99,9%. *Alergeni prašine, grinja, mačaka, pasa i gljivica

StainExpert™ program

StainExpert™ program

Temeljito uklanjanje 24 vrste mrlja Više nisu potrebni kućni ocat, limunov sok i tekućina za pranje posuđa. Njima je mjesto u kuhinji, a vašem prljavom rublju mjesto je u perilici rublja. Bilo da se radi o kavi, kečapu, čokoladi, šminki ili krvi, StainExpert™ je posebno dizajniran za uklanjanje 24 različite vrste mrlja tako da više ne morate prethodno tretirati mrlje.

Xpress 14-minutni kratki program

Xpress 14-minutni kratki program

2 kg čistog rublja u 14 minuta Ne moraju se svi odjevni predmeti intenzivno prati. Ponekad je brzi ciklus pranja potpuno dovoljan. Uz 14-minutni kratki program Xpress možete oprati do 2 kg rublja u samo 14 minuta. 2 kg ne zvuči puno, ali to je skoro 20 majica!

AquaWave®

AquaWave®

Valovito kretanje bubnja za nježnije sušenje Odjevni predmeti često su opterećeni u perilici rublja. Zato smo razvili sustav sa zakrivljenim staklom na vratima i posebnim noževima koji pomiču vaše rublje u valovima u bubnju. Odjeća se tretira nježnije i učinak pranja je poboljšan. Sljedeći put kad vam netko da kompliment za vašu odjeću, a vi odgovorite: “Oh, to je prastaro”, više se ne morate čak ni petljati.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.