BEKO Perilica rublja BM3WFU3941X Pranje s EnergySpin: Uštedite do 35% energije – ne samo u Eco načinu rada

Izvorna cijena bila je: 499.00 €.Trenutna cijena je: 296.65 €. sa PDV

Težina 70 kg
Informacije o naručivanju

Perilice rublja prolaze test vode u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo curenje. Može ostati nešto preostale vode. To je dio programa kontrole kvalitete proizvođača i nije razlog za povrat.

dizajn

prednji utovarivač

Boja

Bijela

Glavne značajke

Funkcija ponovnog punjenja
ProSmart inverterski motor
Potpuno elektroničko upravljanje

Brzi program

Ekspres/Super Ekspres 14

Oznaka modela

BM3WFU3941X

Emisije buke u zraku

75 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

B

Brzina centrifuge, nazivni kapacitet

1400 okretaja u minuti

Kapacitet

9 kg

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

A (A do G)

Programi

ColdWash
Tamno/Traperice
Eko 40-60
Ekspres/Super Ekspres 14
Osjetljivo/Vuna/Ručno pranje
Košulje
Higijena+
Pamuk/Šareno
Miješano
Jednostavno održavanje
Centrifuga + Ispuštanje vode
Samočišćenje
Ispiranje

Prikaz vremena

Pokazatelj napretka programa,
pokazatelj preostalog vremena
, predodabir vremena početka

Sustav zaštite od vode

Sigurno za vodu

Dodatna oprema

Meka kontrola neravnoteže bubnja

Dodatne funkcije

Funkcija pare,
odabir programa jednim gumbom
, dječja blokada,
automatsko
podešavanje opterećenja, funkcija ponovnog punjenja
, čišćenje bubnja
, promjenjiva brzina centrifug

pogon

Inverterski motor

Napetost

230 V

Vrijednost veze

2,2 kW

Visina

84,5 cm

Širina

60 cm

dubina

54,6 cm

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Beko

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

10 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 3933785389 Kategorije: ,
Broj artikla 3933785389
  • EnergySpin: Uštedite do 35% energije u najčešće korištenim programima – ne samo u Eco načinu rada.
  • Ironfast smanjuje gužvanje rublja.
  • Program CoolClean™: Izvrsno čišćenje uz 75% manje energije
  • ProSmart inverterski motor: Učinkovit i izdržljiv s niskom razinom buke
  • SteamCure™ program: 99% bez alergena zahvaljujući snazi ​​pare

 

 

 

Samostojeća perilica rublja (9 kg, 1400 o/min)

Samostojeća perilica rublja (9 kg, 1400 o/min)

 

 

 

 

SteamCure 

SteamCure 
99% bez alergena* zahvaljujući higijenskoj snazi ​​pare. Nova razina čistoće sa SteamCure Hygiene+. Zagrijava vodu na 60 °C, smanjujući uobičajene kućanske alergene* do 99,9%. *Alergeni grinja kućne prašine, mačaka, pasa i plijesni

 

 

 

 

 

 

 

Program StainExpert™

Program StainExpert™
Temeljito uklanjanje 24 vrste mrlja. Kućni ocat, sok od limuna i tekućina za pranje posuđa više nisu potrebni. Pripadaju u kuhinju, a vaše prljavo rublje pripada perilici rublja s programom StainExpert™. Bilo da se radi o kavi, kečapu, čokoladi, šminki ili krvi – StainExpert™ je posebno dizajniran za uklanjanje 24 različite vrste mrlja, tako da ih više ne morate prethodno tretirati.

 

 

 

 

 

Xpress 14-minutni kratki program

Xpress 14-minutni kratki program
2 kg čistog rublja za 14 minuta. Nije potrebno intenzivno pranje sve odjeće. Ponekad je brzi ciklus pranja sasvim dovoljan. S 14-minutnim Xpress programom možete oprati do 2 kg rublja za samo 14 minuta. 2 kg možda ne zvuči puno, ali to je gotovo 20 majica!

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI