BEKO perilica rublja WML91433NP1, 9 kg, 1400 o/min

Izvorna cijena bila je: 359.00 €.Trenutna cijena je: 299.00 €. sa PDV

Težina 75 kg
tip dizajna

Prednji utovarivač

Boja

bijela

Napomena o narudžbi

Perilice se tvornički testiraju vodom kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat.

Vrhunske karakteristike

Automatska količina
uklanjanja dlaka kućnih ljubimaca
ProSmart inverterski motor
nježni bubanj
StainExpert
odgoda starta
Sigurno za vodu

Ime modela

WML91433NP1

Emisije buke u zraku

75 dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Nazivni kapacitet brzine centrifuge

1400 okretaja u minuti

Nazivni kapacitet

9 kg

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

B (A do G)

programa

Pumping + Spinning Duvets
Cottons
Eco
Dark/Jeans
Delicates
Shirts
Hygiene+ program
Cottons/Cotton
Mix 40°C
Vanjski
Uklanjanje dlaka kućnih ljubimaca
Jednostavno održavanje
Spin
Quick+
Program samočišćenja
Ispiranje
StainExpert
Super Express 14 min
pretpranje
Vuna Ručno pranje

prikaz

LCD zaslon

Prikaz vremena

Odgoda početka
prikaza preostalog ciklusa programa

Dodatna oprema

Zaštitna kontrola neravnoteže bubnja

Dodatne funkcije

Automatsko zaključavanje za djecu
s promjenjivom brzinom centrifuge

motor

Inverterski motor

Visina

84 cm

Širina

60 cm

dubina

64 cm

brend

Beko

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

B

Nema na zalihi

13 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 94349730 Kategorije: ,
BEKO
  • ProSmart inverterski motor – 10 godina jamstva na motor
  • StainExpert – program za bojenje
  • Uklanjanje dlaka kućnih ljubimaca
  • Sustav zaštite od vode: Vodosiguran

 

 

 

Samostojeća perilica rublja (9 kg, 1400 o/min)

 

 

Samostojeća perilica rublja (9 kg, 1400 o/min)

 

 

StainExpert™ program

StainExpert™ program

Temeljito uklanjanje 24 vrste mrlja Više nisu potrebni kućni ocat, limunov sok i tekućina za pranje posuđa. Njima je mjesto u kuhinji, a vašem prljavom rublju mjesto je u perilici rublja. Bilo da se radi o kavi, kečapu, čokoladi, šminki ili krvi, StainExpert™ je posebno dizajniran za uklanjanje 24 različite vrste mrlja tako da više ne morate prethodno tretirati mrlje.

Xpress 14-minutni kratki program

Xpress 14-minutni kratki program

2 kg čistog rublja u 14 minuta Ne moraju se svi odjevni predmeti intenzivno prati. Ponekad je brzi ciklus pranja potpuno dovoljan. Uz 14-minutni kratki program Xpress možete oprati do 2 kg rublja u samo 14 minuta. 2 kg ne zvuči puno, ali to je skoro 20 majica!

AntiCrease®

AntiCrease®

Rublje bez nabora Ako vam glačanje nije omiljena aktivnost (stvarno?), trebali biste pomnije pogledati značajku tehnologije IonGuard®. Bubanj se povremeno okreće na kraju ciklusa pranja kako bi odjeća ostala svježa i bez nabora. To znači manje peglanja i više slobodnog vremena za vas.

AquaWave®

AquaWave®

Valovito kretanje bubnja za nježnije sušenje Odjevni predmeti često su opterećeni u perilici rublja. Zato smo razvili sustav sa zakrivljenim staklom na vratima i posebnim noževima koji pomiču vaše rublje u valovima u bubnju. Odjeća se tretira nježnije i učinak pranja je poboljšan. Sljedeći put kad vam netko da kompliment za vašu odjeću, a vi odgovorite: “Oh, to je prastaro”, više se ne morate čak ni petljati.

Dnevni Xpress program

Dnevni Xpress program

Puno opterećenje čisti u 28 minuta Ako se čini da ciklus vašeg stroja traje vječno, isprobajte . Uz Daily Xpress možete oprati puno rublje u samo 28 minuta na 30°C. Rublje je gotovo prije nego što završite s gledanjem omiljene serije ili s vježbanjem.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI