BEKO Podpultna perilica posuđa BDDN38440DD 7699201677 visoko ugradljiv

Original price was: 588.00 €.Current price is: 424.15 €. sa PDV

Težina 69 kg
Vrhunske karakteristike

Intenzivni kontrolni zaslon od 70°C
za nedostatak soli i sredstva za ispiranje
LED zaslon
odgoda početka vremena
SteamGloss

Više pogodnosti

mogućnost visoke ugradnje (maksimalna visina ugradnje 50 cm)

Vrsta instalacije

Podpultni uređaj

Prednja strana u boji

crna

Otvor u boji

crna

Naziv modela

BDDN38440DD 7699201677

Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja

14

Emisije buke u zraku

42dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

C (A do G)

Broj programa

8

programa

AquaFlex
Auto 40-65 °C
Eco 50 °C
Fine 40 °C
Intenzivno 70 °C
Mini 35 °C
Quick&Clean 70 °C
Prethodno ispiranje

Vrsta držača pribora za jelo

Košarica za pribor za jelo ladica
za pribor za jelo

Kontrolni zaslon

Nedostatak sredstva za ispiranje
Preostalo vrijeme
Nedostatak soli
Odgoda početka

Visina

81,8 cm

Širina

59,8 cm

dubina

57 cm

Dubina vrata uređaja otvorena

115 cm

brend

Beko

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

13 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 8685405925 Kategorije: ,
Članak br. 8685405925
  • Radna buka: 42 dB
  • Sustav zaštite od vode: Watersafe+
  • CornerIntense
  • HygieneIntense
  • Samosušenje
BDDN38440DD 7699201677 je BEKO podpultna perilica posuđa dimenzija 59,8 x 81,8 x 57 cm (ŠxVxD). Kućanstva s četiri ili više osoba imaju koristi od kapaciteta punjenja perilice posuđa. 14 posuđa definitivno nudi dovoljno prostora. S razredom energetske učinkovitosti C (ljestvica: A do G), uređaj je ekološki prihvatljiv. Higijenski savršeno, čak i kod velikih ili sasušenih nečistoća – program Intensive 70 pouzdano i nježno čisti sve vrste posuđa. Vremenska odgoda početka određuje u koje vrijeme počinje proces ispiranja. Ako tražite korisnu, funkcionalnu i pouzdanu potporu u kućanstvu, perilica posuđa je savršen uređaj.

 

 

Ugradbena perilica posuđa (14 posuđa, 60 cm)

 

Ugradbena perilica posuđa (14 posuđa, 60 cm)

 

 

SelFit® 

SelFit® 

Samopodesiva opruga vrata S posebnim opružnim mehanizmom SelFit, vrata se automatski prilagođavaju težini kuhinjskog fronta i optimalno ga uravnotežuju. Na taj način vrata ostaju otvorena u bilo kojem željenom položaju i ne zatvaraju se s treskom.

 

 

 

 

 

Brzo+ 

Brzo+ 

Do 70% uštede vremena Ponekad nemate vremena čekati da završi cijeli program pranja. Uz Quick+ funkciju, trajanje programa skraćuje se do 70%, tako da je vaše posuđe ponovno spremno za korištenje na vrijeme za sljedeći obrok. *Testirano u internim laboratorijima.

 

 

 

 

Klizna košara za pribor za jelo

Klizna košara za pribor za jelo

Više prostora za lonce i tave u donjoj košari Košara za pribor za jelo je pametan izum, ali često vam smeta kada želite spremiti veliki lonac u donju košaru. Klizna košara za pribor za jelo rješava ovaj problem jer se može slobodno pomicati udesno i ulijevo, stvarajući prostor za ove veće predmete.

 

 

 

 

Pretinac za deterdžent s kliznim zatvaranjem

Pretinac za deterdžent s kliznim zatvaranjem

Zatvarač koji se lako otvara Sada se više nećete ozlijediti prilikom otvaranja odjeljka za deterdžent! Pretinac za deterdžent s kliznim zatvaračem se tako lako otvara i zatvara da njegovo punjenje postaje dječja igra.

 

 

 

 

SteamGloss®

SteamGloss®

Čaše bez mrlja od vode Stol je postavljen, ali vaše čaše su pune mrlja od vode? Funkcija SteamGloss® produljuje vrijeme sušenja do 10 minuta i time smanjuje veličinu kapljica vode. Rezultat su 23%* sjajnije čaše i do 30%* sjajnije posuđe. *Testirano u vanjskim laboratorijima

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.