BEKO Podpultna perilica posuđa BDUN15O30X 7689001677 visokomontažni

Izvorna cijena bila je: 428.00 €.Trenutna cijena je: 288.15 €. sa PDV

Težina 49 kg
Vrhunske karakteristike

Pola punjenja
Sigurnosna brava za djecu
Indikator soli i sredstva za ispiranje
LED zaslon
Predodabir vremena početka

Daljnje prednosti

Moguća visoka ugradnja (maksimalna visina ugradnje 50 cm)

Vrsta instalacije

Podpultna jedinica

Prednja strana u boji

nehrđajući čelik

Otvor u boji

nehrđajući čelik

Naziv modela

BDUN15O30X 7689001677

Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja

14

Emisije buke u zraku

48 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

C

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

D (A do G)

Broj programa

5

Programi

Clean&Shine
Eco 50 °C
Intenzivno 70
°C Mini 35 °C
Quick&Clean 70 °C

Vrsta držača pribora za jelo

Košarica za pribor za jelo

Kontrolni zaslon

Nedostatak sredstva za ispiranje
Nedostatak soli
Predodabir vremena početka

Visina

81,8 cm

Širina

59,8 cm

dubina

57 cm

Vrata dubine uređaja otvorena

115 cm

Napetost

230 V

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Beko

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 2650283622 Kategorije: ,
Članak br. 2650283622
  • Radna buka: 48 dB
  • Sustav zaštite od vode: Watersafe+
  • Gornja košara podesiva po visini punjenja
  • Quick&Clean – temeljito čišćenje u 90 minuta
  • SelfDry – automatsko otvaranje vrata
BDUN15O30X 7689001677 tvrtke BEKO je ugradbena perilica posuđa dimenzija 59,8 x 81,8 x 57 cm (ŠxVxD). 14 posuđa stane u perilicu posuđa. Zbog toga se uređaj posebno preporučuje za kućanstva s četiri ili više osoba. Predodabir vremena početka omogućuje vam da unaprijed odredite kada bi odabrani program trebao započeti. Blistavo čist pribor za jelo i posuđe te savršeni procesi pranja samo su dvije od prednosti perilice posuđa. Razni programi ispiranja i njegova pouzdanost su impresivni.

 

Ugradbena perilica posuđa (14 posuđa, 60 cm)

 

SelFit® 

SelFit® 

Samopodesiva opruga vrata S posebnim opružnim mehanizmom SelFit, vrata se automatski prilagođavaju težini kuhinjskog fronta i optimalno ga uravnotežuju. Na taj način vrata ostaju otvorena u bilo kojem željenom položaju i ne zatvaraju se s treskom.

 

 

 

 

Pomična košara za pribor za jelo

Pomična košara za pribor za jelo

Više prostora za lonce i tave u donjoj košari Košara za pribor za jelo je pametan izum, ali često vam smeta kada želite spremiti veliki lonac u donju košaru. Klizna košara za pribor za jelo rješava ovaj problem jer se može slobodno pomicati udesno i ulijevo, stvarajući prostor za ove veće predmete.

 

 

 

 

 

 

Pretinac za deterdžent s kliznim zatvaranjem

Pretinac za deterdžent s kliznim zatvaranjem

Zatvarač koji se lako otvara Sada se nećete ozlijediti prilikom otvaranja spremnika za deterdžent! Pretinac za deterdžent s kliznim zatvaračem se tako lako otvara i zatvara da je njegovo punjenje dječja igra.

 

 

 

 

 

 

Lako sklopivi držač tanjura

Lako sklopivi držač tanjura

Dodatni prostor za lonce i tave. Prilikom kuhanja svaki put koristite lonce i tave različitih veličina, a za to vam je potrebna odgovarajuća perilica posuđa. Uz lako sklopivi držač tanjura možete jednostavno napraviti mjesta za velike lonce i tave. Srećom, prošla su vremena kada su se veći predmeti morali prati ručno!

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI