BEKO Sušilica s toplinskom pumpom B3T42240S Tihi rad zahvaljujući niskoj emisiji buke u zraku od 63 dB

Izvorna cijena bila je: 649.00 €.Trenutna cijena je: 424.15 €. sa PDV

Težina 44 kg
Boja

bijela

Glavne značajke

Jednostavan zaslon s predodabirom vremena početka i indikatorom preostalog vremena.
Funkcija pare,
dječja blokada,
funkcija protiv gužvanja,
ProSmart inverter motor,
bubanj za nježno pranje

materijal za bubanj

nehrđajući čelik

Oznaka modela

B3T42240S

Klasa učinkovitosti kondenzacije

B

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

C (od A do G)

Ponderirana potrošnja energije po ciklusu sušenja

0,96 kWh

Učinkovitost kondenzacije

91%

Emisije buke u zraku

63 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

B

Programi

Osvježavanje
popluna
Steam
Down
Express
Ekstra tiho
Osjetljivo pranje
Higijena
Traperice
Pamuk/Šarena odjeća
Pamuk/Šarena odjeća Eko
miješano
Vanjski prostor
Jednostavno održavanje
Sportska odjeća
Vuna

vrata

Staklena vrata

Prikaz vremena

Pokazatelj napretka programa,
pokazatelj preostalog vremena
, predodabir vremena početka

Dodatna oprema

Nežni bubanj
uključujući priključak za otpadne vode,
kretanje bubnja unatrag

Dodatne funkcije

Pokazatelj čišćenja filtera
, pokazatelj praznog spremnika za vodu,
dječja blokada
, funkcija protiv gužvanja
, signal za kraj programa,
unutarnje svjetlo bubnja

Visina

84,6 cm

Širina

59,8 cm

dubina

60,5 cm

brend

Beko

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

11 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 3938712494 Kategorije: ,
Broj artikla 393 871 249 4
  • Emisija buke u zraku: 63 dB
  • SteamCure – Funkcija pare
  • Ekspresni program
  • Zaštita od bora

 

 

 

Sušilica (sušilica s toplinskom pumpom, 8 kg)

 

 

 

ProSmart™ inverterski motor

ProSmart™ inverterski motor
Učinkovit i izdržljiv s niskom razinom buke. Ne brinite o računu za struju svaki put kada sušite odjeću. Zahvaljujući dizajnu motora bez četkica, ProSmart™ inverterski motor nudi energetsku učinkovitost, nižu razinu buke i dulji vijek trajanja – sve u jednom uređaju. To vam omogućuje da maksimalno iskoristite svoju sušilicu bez brige o mjesečnom proračunu.

 

 

 

 

 

 

 

EcoGentle™

EcoGentle™
Savršeno sušenje, bez blijeđenja boje. Izblijedjela odjeća je stvar prošlosti. Zahvaljujući inovativnoj tehnologiji sušenja EcoGentle™, boja vaše odjeće traje dulje. Kondenzacijska sušilica radi zajedno s jedinicom za kontrolu klime, što rezultira nježnijim tretmanom vašeg rublja i čini sušilicu energetski učinkovitijom.

 

 

 

 

 

 

 

AquaWave®

AquaWave®
Valovito kretanje bubnja za nježnije sušenje. Odjeća je često izložena grubom tretmanu u sušilici. Zato smo razvili AquaWave® sustav sa zakrivljenim staklom vrata i posebnim lopaticama bubnja koje pomiču vaše rublje valovitim pokretom unutar bubnja. To nježnije tretira odjeću i poboljšava performanse sušenja. Dakle, sljedeći put kada netko pohvali vašu odjeću, a vi odgovorite: “Oh, kako je drevna”, više nećete morati lagati.

 

 

 

 

 

 

Tihi program

Tihi program
Manje buke, tiši dom. Jednostavno ne funkcionira sušilica dok beba spava – ili se beba probudi ili se odjeća ne osuši. Barem je tako prije bilo. S programom Silent, vi i vaša obitelj možete uživati ​​u mirnom snu dok sušilica radi vrlo tiho.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI