BEKO ugradbena pećnica BBIM12300X, može se naknadno opremiti teleskopskim izvlačenjem

Izvorna cijena bila je: 269.00 €.Trenutna cijena je: 211.65 €. sa PDV

Težina 31 kg
Vrhunske karakteristike

Sigurnosne
sklopke za djecu na uvlačenje

Boja

u boji nehrđajućeg čelika

Ime modela

BBIM12300X

Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh

0,88 kWh

Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh

0,81 kWh

Broj mjesta za kuhanje

1

Izvor topline po prostoru za kuhanje

električni

Volumen pećnice po komori za kuhanje

72 litre

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A (A+++ do D)

Vrste grijanja

Roštilj za odmrzavanje
vrući zrak s prstenastim grijaćim elementom
gornja i donja toplina
cirkulirajući zrak
cirkulirajući zrak pečenje na roštilju
donja toplina
višedimenzionalno kuhanje

Kontrole

Okretni gumbi

Okretni gumbi

na uvlačenje

Sustav na izvlačenje

Teleskopski nastavak se može naknadno ugraditi

vrsta vrata

staklena vrata

Zaštitne funkcije

Roditeljski nadzor

uključena opskrba

1 lim za pečenje
1 posuda za skupljanje
1 rešetka za roštilj

Visina

59,5 cm

Širina

59,4 cm

dubina

56,7 cm

Minimalna visina niše

60 cm

Širina niše minimalna

56 cm

Dubina niše

55 cm

brend

Beko

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

A

Na zalihi

20 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI