BOSCH Djelomično integrirana perilica posuđa Serija 2 SMI2HVS02E Fleksibilnost zahvaljujući Vario ladici i gornjoj košari s podesivom visinom
549.00 € Izvorna cijena bila je: 549.00 €.381.65 €Trenutna cijena je: 381.65 €. sa PDV
| Težina | 49 kg |
|---|---|
| Glavne značajke |
Aqua-Stop |
| Vrsta instalacije |
djelomično integrirano |
| Boja prednje strane |
bijela |
| Otvor blende u boji |
nehrđajući čelik |
| Materijal unutarnjeg poda |
plastika |
| Naziv modela |
SMI2HVS02E |
| Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja |
14 |
| Emisije buke u zraku |
46 dB(A) |
| Klasa emisije buke u zraku |
C |
| Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
D (od A do G) |
| Broj programa |
5 |
| Programi |
1 h 65 °C |
| Vrsta držača za pribor za jelo |
Ladica za pribor za jelo |
| Kontrolni zaslon |
Preostalo |
| Maksimalna visina otvora |
81,5 cm |
| Visina |
81,5 cm |
| Širina |
59,8 cm |
| dubina |
57,3 cm |
| Duljina odvodnog crijeva |
1,9 m |
| Duljina dovodnog crijeva |
1,65 m |
| Napetost |
230 V |
| Osiguranje |
10 A |
| Vrijednost veze |
2,4 kW |
| Jamstvo |
24 mjeseca |
| brend |
Bosch |
nema na stanju
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Buka pri radu: 46 dB
- AquaStop: Bosch jamstvo protiv oštećenja vodom – za cijeli vijek trajanja uređaja
- Dodatno sušenje: opcija po izboru za dodatno temeljito sušenje teško osušivog rublja.
- 3-smjerni Rackmatik: Visina podesiva u 3 koraka do 5 cm, čak i s potpuno napunjenom gornjom košarom
- Home Connect: Povezani kućanski aparati tvrtke Bosch za lakši svakodnevni život.
SMI2HVS02E tvrtke BOSCH je djelomično ugradbena perilica posuđa dimenzija 59,8 x 81,5 x 57,3 cm (Š x V x D). Kućanstva s četiri ili više osoba imaju koristi od kapaciteta punjenja perilice posuđa. 14 mjesta nudi dovoljno prostora za bilo koju vrstu posuđa. Higijenski savršeno, čak i s jakom ili osušenom prljavštinom – program Intensive 70 pouzdano i nježno čisti: bilo da se radi o čašama, tanjurima, tavama ili loncima. Pomoću predodabira vremena početka možete odrediti kada bi odabrani program trebao započeti prije pranja. Čim je odabrani program završen, to je naznačeno InfoLight LED svjetlom. Visokokvalitetno plastično dno osigurava da se u perilici posuđa ne nakuplja hrđa. Svatko tko traži praktičnu, funkcionalnu i pouzdanu kućnu pomoć pronaći će savršenu perilicu posuđa.

Potvrđena higijenska izvedba.
Virusi poput koronavirusa i gripe učinkovito se inaktiviraju u programu Eco 50°C. Testirano od strane Instituta za integrativnu higijenu i virologiju (higijenska oznaka razine 1). Programi na višim temperaturama postižu još višu razinu higijene, učinkoviti protiv otpornijih virusa, uključujući viruse s ovojnicom i viruse bez ovojnice. Odobreno za programe Intenzivni 70°C i Njega stroja (higijenska oznaka razine 3).

Dodatni prostor u perilici posuđa za veće posuđe.
Ponekad vam je potrebno malo više prostora na vrhu perilice posuđa, na primjer za čaše ili veliko posuđe. Tu nastupa Rackmatic: Sada možete jednostavno podesiti gornju košaru na tri različite visine, što osigurava dovoljno prostora za pohranu svih većih ili glomaznih posuđa.

Daljinska dijagnoza poruka o greškama.
Ne radi li neki od vaših kućanskih aparata kako bi trebao? Bosch daljinska dijagnostika može vam pomoći. Obratite se Bosch korisničkoj službi telefonom. Uz vaše dopuštenje, oni će daljinski locirati poruku o pogrešci vašeg aparata i dati vam precizne upute o tome kako je riješiti. Ako se problem ne može riješiti daljinski, može se obavijestiti Bosch servisni tehničar da zamijeni sve rezervne dijelove na licu mjesta. Inteligentna podrška, inteligentna rješenja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.


