BOSCH djelomično ugradbena perilica posuđa 2, SMI2HVS20E, 13 postavki

Izvorna cijena bila je: 560.25 €.Trenutna cijena je: 429.00 €. sa PDV

Težina 37 kg
Vrhunske karakteristike

Aqua-Stop
HomeConnect
odgoda početka

Dodatne prednosti

Aplikacija za otkrivanje kontaminacije
omogućena

Napomena o narudžbi

Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat.

Vrsta instalacije

djelomično integrabilan

Prednja strana u boji

u boji nehrđajućeg čelika

Otvor u boji

u boji nehrđajućeg čelika

Materijal unutarnjeg poda

plastični

Ime modela

SMI2HVS20E

Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja

13

Emisije buke u zraku

46 dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

C

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

E (A do G)

programa

1h 65°C
automatski program
Eco program
Favorit
Intenzivni program

Kontrolni zaslon

Nedostatak sredstva za ispiranje
Preostalo vrijeme
Nedostatak soli
Odgoda početka

Minimalna visina niše

81,5 cm

Maksimalna visina niše

87,5 cm

Visina

81,5 cm

Širina

59,8 cm

dubina

57,3 cm

brend

Bosch

Nema na zalihi

19 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 9292290335 Kategorije: ,

 

Članak br. 9292290335

 

 

  • Emisija zvuka u zraku: 46 dB(A)
  • AquaStop: Boschevo jamstvo protiv oštećenja vodom – tijekom životnog vijeka uređaja
  • Dodatno sušenje: opcija po izboru za dodatno temeljito sušenje za rublje koje se teško suši.
  • Home Connect: Povezani kućanski uređaji iz Boscha za lakši svakodnevni život.
  • Zaštita stakla: za nježno tretiranje čaša i osjetljivog posuđa.

 

Serija 2, poluintegrirana perilica posuđa, 60 cm, nehrđajući čelik, SMI2HVS20E

 

 

Sušiti odvojeno

Za iznimno temeljite rezultate sušenja, aktivirajte dodatnu opciju “Extra Drying”. Pritiskom na gumb, temperatura tijekom posljednjeg ciklusa ispiranja se povećava i faza sušenja se produljuje. To znači da svoje posuđe možete savršeno osušiti iz perilice posuđa, čak i s različitim punjenjem.

Vario ladica

S dodatnim udubljenjima, Vario ladica nudi prostor za veći pribor za jelo ili manje predmete posuđa, kao što su šalice za espresso. To vam daje fleksibilnost pri punjenju vaše perilice posuđa i daje vam više prostora u prostoru za pranje.

3-struki rackmatic

Gornja košara se može podesiti po visini za ukupno 5 cm zahvaljujući sustavu 3-sklopivih polica s ručkom. Pa čak i potpuno napunjen. Bilo da se radi o tanjurima za pizzu ili čašama s dugim drškama – može se fleksibilno stvoriti više prostora na vrhu ili dnu za visoke predmete za pranje.

Tišina na zahtjev

Ponekad vam je potrebna dodatna tišina kod kuće kako biste se usredotočili na svoje dnevne zadatke. Funkcija Silence on demand može se aktivirati putem aplikacije Home Connect i po potrebi utiša perilicu posuđa. Uzimanjem aktivne pauze, smanjuje buku na minimum do 30 minuta dok perilica posuđa nastavlja raditi. S funkcijom Tišina na zahtjev možete se koncentrirati na ono što je važno.

Kontrola glasa

Zahvaljujući partnerstvu s Amazon Alexa, vašom perilicom posuđa možete upravljati i glasom. Saznajte je li odgovarajuća značajka Home Connect dostupna unutar aplikacije Alexa za vašu zemlju i jezik. Aktivirajte odgovarajuću funkciju za uspostavljanje veze između Amazon Alexa i vašeg kućanskog uređaja.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.