BOSCH električna ploča za kuhanje iz SCHOTT CERAN® serije 8 PKM875DP1D, s funkcijom povećanja snage

Original price was: 649.00 €.Current price is: 549.00 €. sa PDV

Težina

20 kg

Vrhunske karakteristike

PowerBoost: slobodno promjenjivo povećanje performansi za do 20% brže kuhanje.

Boja

crno

Ime modela

PKM875DP1D

Kontrole

Kontrola senzora

Kontrola temperature

u fazama

Okvir ploča za kuhanje

Okvir od nehrđajućeg čelika s izrezima na lijevoj i desnoj strani

Zaštitne funkcije

Automatsko isključivanje ovisno o snazi

Broj zona za kuhanje

4

Materijal ploče za kuhanje

SCHOTT CERAN® staklokeramika

Zemlja proizvodnje

Napravljeno u Njemačkoj

Visina

4 , 4 cm

Širina

81 , 6 cm

dubina

52 , 7 cm

brend

Bosch

Na zalihi

19 People watching this product now!

 

 

Članak br. 41862280

 

 

  • Električna ploča za kuhanje SCHOTT CERAN®
  • Staklokeramika velike brzine
  • CombiZone
  • Tajmer s funkcijom isključivanja
  • Direct Select Premium

 

Serija 8, električna ploča za kuhanje, 80 cm, crna, s okvirom, PKM875DP1D

 

 

Direct Select Premium

Gubite li ponekad postavke na ploči za kuhanje? S ukupnom duljinom od 30 cm, Direct Select Premium nudi prvoklasnu jednostavnost korištenja pri kuhanju. Za intuitivan i jednostavan odabir razina snage i dodatnih funkcija. Naše korisničko sučelje prikazuje samo funkcije koje su vam stvarno potrebne. Korisničko sučelje nije vidljivo kada je isključeno i osigurava jasan i elegantan dizajn ploče za kuhanje.

Ponovno početak

Kada isključite ploču za kuhanje, posljednja odabrana postavka bit će nakratko spremljena. Ako se ploča za kuhanje ponovno uključi ubrzo nakon toga, prethodne postavke će i dalje biti dostupne.

Roditeljski nadzor

Aktiviranjem blokade za djecu radna elektronika je zaštićena od dječjih ruku i nenamjernog rada – podešavanje je nemoguće. To osigurava najviši standard sigurnosti kako bi se spriječio svaki mogući rizik od ozljeda.

Prikaz potrošnje energije

Na jasnom zaslonu možete vidjeti potrošnju energije procesa kuhanja koji ste upravo završili. Na taj način možete to sljedeći put još svjesnije regulirati. Korištenje poklopca za lonce, primjerice, smanjuje potrošnju do 20 posto. To štiti vaše troškove i okoliš.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.