BOSCH Flex indukcijska ploča SCHOTT CERAN® PXY875DC1E uz DirectSelect Premium

Original price was: 1,449.00 €.Current price is: 764.15 €. sa PDV

Težina 15 kg
Boja

crna

naziv modela

PXY875DC1E

kontrole

senzorska kontrola

kontrola temperature

u fazama

okvirna ploča za kuhanje

aluminijski okvir

zaštitne funkcije

automatsko isključivanje ovisno o performansama

broj zona za kuhanje

4

broj fleksibilnih zona

2

dimenzije fleksi zona

23/39 cm

materijal ploče za kuhanje

SCHOTT CERAN® staklokeramika

Visina

5,1 cm

Širina

81,6 cm

dubina

52,7 cm

Širina izreza radne ploče za kuhanje

75 cm

Ploča za kuhanje s izrezom po dubini

49 cm

priključni kabel

Ploča za kuhanje zahtijeva strujni kabel (nije uključen) koji mora biti spojen na priključnu kutiju štednjaka. Potreban je priključak od strane kvalificiranog električara.

brend

Bosch

Na zalihi

14 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
artikl br. 7084272350
  • Flex indukcijska ploča za kuhanje od SCHOTT CERAN®
  • automatsko isključivanje ovisno o performansama
  • PowerBoost
  • FlexInduction zona
  • DirectSelect Premium

 

 

Serija 8 – Indukcijska ploča – 80 cm – crna, s okvirom

 

 

 

Ekstra široka upravljačka ploča osjetljiva na dodir

Ekstra široka upravljačka ploča osjetljiva na dodir

Gubite li ponekad postavke na ploči za kuhanje? S ukupnom duljinom od 30 cm, Direct Select Premium nudi prvoklasnu jednostavnost korištenja pri kuhanju. Za intuitivan i jednostavan odabir razina snage i dodatnih funkcija. Naše korisničko sučelje prikazuje samo funkcije koje su vam stvarno potrebne. Korisničko sučelje nije vidljivo kada je uređaj isključen i osigurava jasan i elegantan dizajn ploče za kuhanje.

 

 

 

 

 

Mnogo mogućnosti, jedan rezultat: savršenstvo.

Mnogo mogućnosti, jedan rezultat: savršenstvo.

Uz proširenu Flex Induction Zone, ne samo da možete fleksibilno povezati prednje i stražnje zone za kuhanje, već sada i bočne. To osigurava fleksibilna zona u sredini. Ploča za kuhanje automatski prepoznaje veličinu i položaj lonaca u zoni te prema tome zagrijava površinu. Velika tava za pečenje plus veliki i mali lonci i tave odjednom? To više nije problem.

 

 

 

 

 

 

Nema više gorenja.

Nema više gorenja.

Kada je u pitanju pečenje, prava temperatura je presudna. Ako je temperatura previsoka, čak će se i najbolji odrezak osušiti ili zagorjeti. Kako bi se to spriječilo, senzor PerfectFry kontinuirano prati temperaturu u posudi. Možete birati između pet unaprijed postavljenih razina topline – za savršen rezultat.

 

 

 

 

 

 

Neka vaša ploča za kuhanje odradi posao.

Neka vaša ploča za kuhanje odradi posao.

Podešavanje zona za kuhanje sada je vrlo jednostavno, čak i kada se posuđe pomiče. Vaša ploča za kuhanje prepoznaje položaj i veličinu vaših lonaca i tava te automatski prilagođava veličinu zone za kuhanje. A ako svoje posuđe postavite na drugi položaj na ploči za kuhanje, postavke polja za kuhanje automatski se prebacuju s prethodnog položaja na novi položaj uz kratku potvrdu.

 

 

 

 

Komforni profil

Komforni profil

Udoban profil: elegantan, oblikovan dizajn s prednjim izrezom i bočnim metalnim trakama.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.