








665.00 € Izvorna cijena bila je: 665.00 €.466.65 €Trenutna cijena je: 466.65 €. sa PDV
Težina | 12 kg |
---|---|
Značajke aplikacije |
Inspirirajte se brojnim međunarodnim receptima u aplikaciji Home Connect i pošaljite sve detalje izravno u svoju pećnicu ili ploču za kuhanje – doživite kako vas Home Connect podržava u kuhinji i čini svako jelo uspješnim. |
Boja |
Crna |
Zemlja proizvodnje |
Proizvedeno u Europi |
Naziv modela |
PIF645HB1E |
Kontrole |
DirectSelect 1.0 (tajmer), prednji |
Kontrola temperature |
kontinuirano promjenjiv |
Zaštitne funkcije |
Sigurnosno isključivanje |
Broj zona za kuhanje |
4 |
Dimenzije zona za kuhanje |
145 |
Materijal ploče za kuhanje |
Staklokeramika |
Visina |
5,5 cm |
Širina |
58,3 cm |
dubina |
51,3 cm |
Ploča za kuhanje s izrezom po širini |
56 cm |
Ploča za kuhanje s izrezom po dubini |
5,5 cm |
Napetost |
230/400 V |
Vrijednost veze |
7,4 kW |
Priključni kabel |
Za kuhalište je potreban kabel za napajanje (nije uključen) koji mora biti spojen na priključnu kutiju štednjaka. Potreban je priključak od strane kvalificiranog električara. |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Bosch |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- DirectSelect: izravan i jednostavan odabir željene zone kuhanja, razine snage i dodatnih funkcija.
- Zona za pečenje: dodatna zona za kuhanje koja se može mijenjati za velika jela za pečenje kao što su posude za pečenje i lonci za ribu.
- Smart Hood Automatic: Napa se automatski prilagođava postavkama vaše ploče za kuhanje tijekom kuhanja.
- Gumb Favoriti: personalizirajte svoju ploču za kuhanje uz pomoć Home Connecta.
- Home Connect: Povezani kućanski uređaji iz Boscha za lakši svakodnevni život.
Jednostavno rukovanje pločom za kuhanje.
Gubite li ponekad postavke ploče za kuhanje? Intuitivna upravljačka ploča omogućuje vam odabir zona za kuhanje i podešavanje odgovarajućih razina snage po želji – izravno, brzo i jednostavno.
Jednostavno upravljanje putem ploče za kuhanje.
Sada se možete potpuno koncentrirati na kuhanje. Odgovarajuća napa se automatski regulira preko ploče za kuhanje ako je povezana s računom Home Connect. To se radi putem algoritma koji prilagođava rad nape postavkama ploče za kuhanje. To znači da je vaša kuhinja bez mirisa i pare i da više ne morate uklanjati otiske prstiju s nape. Ovo je novi način kuhanja.
Vaša ploča za kuhanje, vaša odluka!
Sada su svakodnevne rutine poput kuhanja savršenih jaja od 5:45 minuta još lakše. Pomoću gumba Favoriti možete spremiti svoju idealnu kombinaciju postavki, kao što su razina snage i mjerač vremena. Ili možete dodati osvjetljenje svojoj napi. Jednostavno povežite svoju ploču za kuhanje sa svojim Home Connect računom i dan će vam započeti puno bolje.
Daljinska dijagnoza: Jednostavan rad i daljinska pomoć.
Uz praktičnu daljinsku dijagnozu za vašu Bosch ploču za kuhanje, tehničarima Bosch korisničke službe možete omogućiti daljinski pristup za brzo rješavanje problema.
Kuhajte još brže.
Ako želite još brže staviti jednostavna jela na stol, Power Boost vam može pomoći: Ova praktična funkcija pruža dodatnu snagu za ultra-brzo zagrijavanje. Omogućuje vam da zakuhate velike količine vode na indukcijskoj ploči za kuhanje u tren oka – 35% brže nego na najvišoj razini snage.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.